Ik stream Ziggo Go vanaf mijn Android telefoon Samsung A21s of Samsung A12 via mifi en Chomecast naar mijn TV.
Helaas is het niet mogelijk Ziggo Go op de televisie te installeren. Daar waar b.v. Netflix is geïnstalleerd kijk ik zonder problemen uren achterelkaar.
De Ziggo Go app vertoont kuren. Steevast begint het probleem na ca. 57 minuten. Het streamen stopt en lijkt het signaal te bufferen. Niets helpt, opnieuw opstarten is het devies. Een stukje uitzending is dan gemist. Kijk je verder dan treed het bufferen regelmatig op, zelfs binnen enkele minuten.
Hier op de community heb ik de tip gelezen om de batterijinstelling van de Ziggo Go app aan te passen.
Dat heb ik gedaan, het heeft echter geen verbetering gebracht.
Wie geeft raad?
Telefoon: Samsung A12 of een Samsung A21s (beiden batterijinstelling aangepast)
Mifi: 4G HUAWEI (ligt het niet aan want Netflix werkt probleemloos via deze verbinding)
Horizon thuis, opnemen en terugkijken etc. werkt via de GO app prima.
Dank voor jullie oplossing....hoop ik op althans
Groet
Oscar