1
Vraag
2
Reacties
HenSolo

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO stottert en schokt op Samsung Tab A7 (2020)

Op mijn nieuwe Samsung Tab A7 (2020) is er bijna niet te kijken via de Ziggo Go app.

 

Het beeld schokt en stottert.

zie bijgevoegd bestand voor voorbeeld.

 

De internetsnelheid is 185 Mbps dus dat is niet het probleem

Op dezelfde Wifi werken een Samsung Galaxy S9 en een Tab S6 Lite wel correct.

 

 

112 Reacties 112
cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Benieuwd of ook anderen ervaren dat ZiggoTV in de browser ook geen echt vloeiend beeld geeft op de A7.

En weet iemand een oplossing om de navigatiebalk aan de onderkant van het scherm te laten verdwijnen?

 

Ik wacht met smart op de 'allesoplossende update' van Ziggo.

Karin1957

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een soortgelijk probleem, bij mijn blijft het beeld echter helemaal zwart (zie foto in de bijlage).
Op een Samsung Galaxy Note 10.1 uit 2014. Android-versie 8.1. Is er nog hoop of is de tablet gewoon te oud?

Groetjes, Florine

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
Karin1957 wrote:

Ik heb een soortgelijk probleem, bij mijn blijft het beeld echter helemaal zwart (zie foto in de bijlage).
Op een Samsung Galaxy Note 10.1 uit 2014. Android-versie 8.1. Is er nog hoop of is de tablet gewoon te oud?

Groetjes, Florine

Hi Florine,

Ik vermoed (maar weet niet zeker) een ander probleem dan in dit topic beschreven … de nogal schokkerige en haperende videobeelden op de nieuwste A-serie tablet van Samsung, de A7.

Op mijn oude Samsung tab 10.1 (2016) gaat alles nog steeds ok.
Maar wie weet lost de beloofde update van de Ziggo-app (waar ik met smart op zitten te wachten) ook jouw probleem wel op.
Groetjes, Charles

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Vandaag laatste update Samsung geïnstalleerd maar geen verbetering helaas.

Ziggo, een update van jullie kant in de pipe line?

 

Nummer 22

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HenSolo wrote:

Op mijn nieuwe Samsung Tab A7 (2020) is er bijna niet te kijken via de Ziggo Go app.

 

Het beeld schokt en stottert.

zie bijgevoegd bestand voor voorbeeld.

 

De internetsnelheid is 185 Mbps dus dat is niet het probleem

Op dezelfde Wifi werken een Samsung Galaxy S9 en een Tab S6 Lite wel correct.

 

 

Het heeft goed geholpen, het verwijderen van de ziggo go app en mijn tab opnieuw opstarten en weer downloaden... alles weer goed

Nummer 22

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nummer 22 wrote:
HenSolo wrote:

Op mijn nieuwe Samsung Tab A7 (2020) is er bijna niet te kijken via de Ziggo Go app.

 

Het beeld schokt en stottert.

zie bijgevoegd bestand voor voorbeeld.

 

De internetsnelheid is 185 Mbps dus dat is niet het probleem

Op dezelfde Wifi werken een Samsung Galaxy S9 en een Tab S6 Lite wel correct.

 

 

 

 

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
Nummer 22 wrote:
HenSolo wrote:

Op mijn nieuwe Samsung Tab A7 (2020) is er bijna niet te kijken via de Ziggo Go app.

 

Het beeld schokt en stottert.

zie bijgevoegd bestand voor voorbeeld.

 

De internetsnelheid is 185 Mbps dus dat is niet het probleem

Op dezelfde Wifi werken een Samsung Galaxy S9 en een Tab S6 Lite wel correct.

 

 

Het heeft goed geholpen, het verwijderen van de ziggo go app en mijn tab opnieuw opstarten en weer downloaden... alles weer goed

 

Hoopvol door dit bericht het (zelfs 2 x) geprobeerd, maar helaas geen enkele verbetering bij mij ... dezelfde haperingen 

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Reactie Ziggo in de Play store:
 

Die zijn bij ons ook bekend, sorry voor de eerdere reactie rondom wifi. In de nieuwe Samsung tablet lijkt iets mis te gaan, aangezien dit ook op andere streaming apps terug te zien is. Gelukkig heb ik een oplossing voor je: gebruik de webbrowser versie www.ziggogo.tv We kijken samen met Samsung naar dit probleem.
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag allemaal,

De problemen zijn bij ons bekend. We werken aan een oplossing voor dit probleem voor wat betreft de Ziggo Go app voor de tablet. Tot die tijd is het advies om via de browser op www.ziggogo.tv online tv te kijken.
Mijn excuses voor het ongemak!

Alvast fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2021 gewenst!

Groeten,

Paul 

Boldo

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Als ik ziggo go kijk via de Google Chrome browser nog steeds met haperingen, kijk ik met de Samsung browser no problemo. Samsung Tab A7 (2020).

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
Boldo wrote:

Als ik ziggo go kijk via de Google Chrome browser nog steeds met haperingen, kijk ik met de Samsung browser no problemo. Samsung Tab A7 (2020).

Hele goede tip Boldo ... gelijk uitgeprobeerd en werkt bij mij ook

Waar Ziggo TV in Chrome en Edge ook nog hapert, zij het wel 'n stuk minder dan in de app, gaat het in de Samsung browser vloeiend tot nu toe.

Handig is dat je met de Samsung browser de Ziggo TV pagina ook als app kunt opslaan (rondje met daarin pijl naar beneden, rechtsboven in de adresbalk), dus heel makkelijk met 1 druk op de knop weer op te starten.

Wellicht kunnen ze bij Ziggo het verschil tussen deze browsers ook gebruiken als oplossingsrichting voor de app.

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

De ZiggoGo app werkt hier prima op een iPad en ook via de Firefox browser.

Chrome browser moet je ook niet gebruiken, die is gewoon slecht!

cbetman

Level 5
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
HereIsTom wrote:

De ZiggoGo app werkt hier prima op een iPad en ook via de Firefox browser.

Chrome browser moet je ook niet gebruiken, die is gewoon slecht!

Hi @HereIsTom  … gaat in dit geval specifiek over het gebruik van Ziggo app / TV op de nieuwe Samsung Galaxy A7 (2020). Klopt dat de app en website van Ziggo op andere devices (Apple & Android) ook zonder problemen werkt, zelfs in Chrome 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes
cbetman wrote:
HereIsTom wrote:

De ZiggoGo app werkt hier prima op een iPad en ook via de Firefox browser.

Chrome browser moet je ook niet gebruiken, die is gewoon slecht!

Hi @HereIsTom  … gaat in dit geval specifiek over het gebruik van Ziggo app / TV op de nieuwe Samsung Galaxy A7 (2020). Klopt dat de app en website van Ziggo op andere devices (Apple & Android) ook zonder problemen werkt, zelfs in Chrome 


Nee iemand schreef dat het ook met Chrome niet werkte.

Maar buiten dat Chrome is gewoon een slechte browser vergeleken met bijv. Firefox!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wel erg kort door de bocht, en draagt aan dit probleem niet veel bij.

Mogelijk  veroorzaakt door de samenwerking van deze app en de Samsung soc chip van Quallcom

Patrickk72

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vrouw heeft ook sinds kort de A7, inderdaad niet te doen, alles in slomo. Netflix en YouTube zijn geen probleem.We gaan het proberen via de Samsung browser zoals Boldo omschreef.

Markie1979

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag,

Helaas op mijn Samsung Galaxy Tab S3 hetzelfde probleem. In het begin loopt het beeld nog vloeiend maar na een aantal minuten beginnen de haperingen die alsmaar erger worden. Eergisteren de Ziggo app geüpdate naar de nieuwste versie maar helaas nog geen verbetering. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Patrickk72 @Markie1979 Kunnen jullie controleren of het probleem zich ook voordoet als jullie via www.ziggogo.tv online tv kijken i.p.v. via de Ziggo Go app?

Markie1979

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Ziggo Ik heb gisteravond geprobeerd tv te kijken via www.ziggogo.tv Helaas doet zich op mijn tablet dan hetzelfde probleem voor. Via de Samsung browser lijkt het de eerste paar minuten goed te gaan, daarna begint het beeld te haperen. Via de Chrome browser hapert het beeld al vanaf het moment dat de stream gestart wordt. Als er meer info nodig is hoor ik het graag.

Ikke_Niet

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ook ik heb een A7 met alle problemen. Heb wel een hoop workaround gehoord, maar geen een werkt goed. Ook veel contact gehad met Samsung en die verwijzen me door naar Ziggo. Ziggo zou aanpassingen in het app moeten maken. Hopelijk gaat dat nu een keertje gebeuren, want eigenlijk duurt het nu toch echt een beetje te lang. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic