bertens.b

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go stopt met werken op Android 5.0 tablets - Medion Asus

Sinds enkele weken werkt de Ziggo go app niet meer op mijn Medion Lifetab P8912 met Android 5.0.2
Krijg na installeren en inloggen melding Ziggo is gestopt.
Na opnieuw installeren zelfde resultaat
Complete reset tablet had geen resultaat.
Aanpassen Google Play Service had ook geen resultaat.

Bellen met Ziggo, ook geen resultaat
25 Reacties 25
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Marcelus078 welkom op onze Community.

Bedankt voor je reactie. We hebben onlangs een update gedaan die de problemen oplost voor alle devices - behalve Medion. Daar werken we nog aan.

Voor jouw Asus device zou alles moeten werken, we hebben van een aantal andere Asus gebruikers positieve reacties gelezen. Maar dat is helaas bij jou niet het geval lees ik!

Is de firmware helemaal up to date en werkt de app weer na een factory reset? Je geeft aan dat je alle genoemde klachten hebt. Is een screenshot met foutmelding mogelijk? Dat kan ik dan bij de ontwikkelaars onder ogen brengen.

Zijn hier ook andere Ziggo GO gebruikers met een Asus K007? Ik ben benieuwd of Ziggo GO bij jullie wel werkt.
fbockstael

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook op mijn Asus K007 kan ik weer gebruikmaken Ziggo Go. Het heeft inderdaad wel heel lang geduurd voor de fix er was, maar hij doet het weer. Toch bedankt.
hb1295

Level 9
  • 309Posts
  • 2Oplossingen
  • 63Likes
Bij mij werkt de Ziggo-go app plots niet meer. Diverse browsers geprobeerd. Dan komt melding dat de app mijn apparaat niet ondersteunt. Dus kan ook niet kijken via de browser.
Ik kom wel normaal in de app maar kan geen zender bekijken. Vraag is of mediabox aan moet staan ? Mijn tablet werkt op Android en de app werkte voorheen prima. Ik heb nu Mediabox next. Klantenservice weet geen oplossing en zegt apparaat te oud is. Samsung geeft geen update meer van Android. Ik heb SAMSUNG GT-N8010 .
Normaal op Firefox. Op pc werkt tv-kijken wel. Maar daar weer niet op Firefox en wel op Microsoft Edge. Ik gebruik Windows 10 op pc. Maar op Android ( tablet) werkt app niet op mijn apparaat. Ik heb app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik kan wel via tablet inloggen op mijn account van Ziggo en ook op Ziggo go. Dan zie ik de zenders maar kan dan niet verder. Volgens mij deugt de app niet. Wie weet de oplossing? Ziggo zegt immers dat je nu met elk apparaat tv kan kijken. Ik werk via Wifi in huis.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
hb1295 Heeft al een eigen topic gestart over dit probleem, om dubbele vragen en dubbele antwoorden en verwarring te voorkomen SVP het eigen topic gebruiken:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggogo-app-op-tablet-samsung-41700
Vincent_04

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Ziggo developer,

We zijn inmiddels ruim 2 jaar verder, na uw antwoord op deze vraag. Tot mijn spijt werkt de ziggogo app nog steeds niet op mijn Medion tablet met Android 5.1, ondanks uw bovenstaande belofte dat er in de nieuwe versies aan gewerkt zou worden. Of is Medion gewoon uitgesloten? Het is niet dat er geen andere methodes zijn om tv te kijken, maar dit was altijd erg fijn en makkelijk op plaatsen zonder tv of zware laptop..

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Vincent_04 en welkom hier op de Community! 

Ik snap dat je liever via je tablet kijkt dan via een laptop! Er is momenteel geen probleem bekend met Medion tablets in combinatie met Ziggo Go. Intussen heb je minimaal Android 5.1 of hoger nodig om gebruik te maken van Ziggo Go dus ook dit mag geen probleem zijn. Open gerust een nieuw topic op het moment dat je problemen ervaart en laat daarbij ook weten welke melding je precies te zien krijgt zodat we met je mee kunnen denken in de oplossing. 

Uitgelicht topic