Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
janme13
Level 1

Ziggo Go - slechts 1 zender te zien.

Wanneer ik de Ziggo Go open staat er maar 1 zender bij TV&Replay. Nu kan ik dus niet ESPN kijken via Ziggo Go, na contact te hebben opgenomen met Ziggo wordt ik doorverwezen naar de community.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @janme13,

Welkom op de Community! Zo vlak voor de start van het nieuwe voetbalseizoen wil je natuurlijk ( online) ESPN kunnen kijken. Spijtig dat dit tot op heden niet lukt!

In je laatste reactie heb ik de afbeelding verwijderd, want daarin was je gebruikersnaam te zien. Deze afbeelding gaf wel waardevolle informatie, want de gebruikersnaam matcht niet met je adres. Vandaar dat je op slechts 1 zender hebt momenteel.

Je gebruikersnaam is een mailadres, via bijvoorbeeld deze pagina achterhaal je deze. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je in Ziggo Profiel naar je foto icoon gaat, heb je een eigen profiel of gedeeld profiel.

Maar eens een eigen profiel aan en probeer dan nog eens ESPN.

Ik kan gewoon kijken op mijn iPad en iPhone. De foto's vanmorgen genomen.

Mocht je een VPN verbinding hebben dan dien je die in te stellen en een Ad Blocker eventueel uit te schakelen.

IMG_7120.jpgIMG_7118.jpgIMG_7119.jpgIMG_7116.jpgIMG_7117.jpg

0 Kudos
janme13
Level 1
Topicstarter

Heb geen VPN of AD Blocker. Nog steeds werkt het niet

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @janme13,

Welkom op de Community! Zo vlak voor de start van het nieuwe voetbalseizoen wil je natuurlijk ( online) ESPN kunnen kijken. Spijtig dat dit tot op heden niet lukt!

In je laatste reactie heb ik de afbeelding verwijderd, want daarin was je gebruikersnaam te zien. Deze afbeelding gaf wel waardevolle informatie, want de gebruikersnaam matcht niet met je adres. Vandaar dat je op slechts 1 zender hebt momenteel.

Je gebruikersnaam is een mailadres, via bijvoorbeeld deze pagina achterhaal je deze. 

0 Kudos
Ga naar reactie