1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Git

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go replay verkeerd programma

Hoi, bij het gebruik van replay tv wordt niet het juiste programma weergegeven. Bijvoorbeeld Comedy Central Extra 9:05-9:30 South Park.
Bij het starten van deze replay wordt The Daily Show weergegeven gedurende de volledige 25 minuten. Dit is een issue van de laatste dagen en zeer hinderlijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey Git . Het viel mij gister op dat er veel fouten staan in de gids/programmering van Comedy central. Zo stond er in de tv gids dat Friends op tv was, terwijl in praktijk Young Sheldon speelde.
Nu is het lastige; daar hebben wij geen invloed op. Als ze in de gids doorgeven dat South park speelt, maar ze laten Teh Daily show zien, is dat hun keuze/fout. Wij spelen 'gewoon' af wat er op dat moment op tv te zien was. Je kunt dit dus het best aan Comedy Central doorgeven.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi Git
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Heb je dit probleem ook op je TV (met een Mediabox of CI+)?
Of doet het probleem zich alleen voor bij Ziggo Go?
Komt daarna wel South Park of komt die gewoon helemaal niet?

Het kan zijn dat Ziggo niet een juiste programmering binnen krijgt van Comedy Central Extra en dan gaat het natuurlijk ook mis met de Gids en dan ook met Replay TV. Ik kan dit niet voor je controleren, dat zal een moderator moeten doen. Daarom vraag ik je om nog even geduld te hebben tot een moderator je bericht ziet en zelf ook even kan kijken wat er aan de hand is. Vervelend, maar het zal vast en zeker goed komen.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3868Posts
  • 225Oplossingen
  • 1580Likes
Hallo Git welkom op de Community. Ik kan me voorstellen dat het erg hinderlijk is! Op deze manier is Replay TV niet bruikbaar in de praktijk. Zou je de vragen van EnergieBoy willen beantwoorden? Vermeld daarbij of je het ook met andere zenders tegenkomt of alleen bij Comedy Central Extra. Wanneer je voorbeelden en tijdstippen doorgeeft kunnen anderen checken of het ook bij hen verkeerd gaat.
Git
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, South Park begint helemaal niet. Ik gebruik alleen de ziggo go app op de ipad en browser via Chrome op de Mac voor replay tv. Beide hebben hetzelfde gedrag. Er lijkt inderdaad iets in de programmeringsgegevens te zitten van Comedy Central Extra. Andere zenders is het me niet opgevallen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey Git . Het viel mij gister op dat er veel fouten staan in de gids/programmering van Comedy central. Zo stond er in de tv gids dat Friends op tv was, terwijl in praktijk Young Sheldon speelde.
Nu is het lastige; daar hebben wij geen invloed op. Als ze in de gids doorgeven dat South park speelt, maar ze laten Teh Daily show zien, is dat hun keuze/fout. Wij spelen 'gewoon' af wat er op dat moment op tv te zien was. Je kunt dit dus het best aan Comedy Central doorgeven.
Git
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Lycke. Dat had ik nog niet gecheckt. Idd een non Ziggo issue ;).
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Maakt het niet minder irritant, hoor ;-). En het is altijd goed om even te checken 🙂