Sinds enkele weken ervaar ik problemen met de web app.
Er zit een javascript timing element lookup fout in de scripts die er ca elke 30 minuten toe leidt dat het video beeld wordt ingezoomd (en dus maar een deel van het scherm nog zichtbaar is.
In de afbeelding bijgevoegd de foutmeldingen die dan zijn opgetreden.
Een mouseover is genoeg om het beeld weer goed te krijgen maar wel erg storend.
Ik heb chrome en de web app al bijgewerkt zonder verbetering.
Graag melden bij de web developers.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Pimz , wat een rare situatie ... Dit merk je alleen in Chrome of ook in andere browsers?
Er wordt nog niet veel gereageerd op dit topic, ik ben benieuwd of andere Community gebruikers ook tegen dit probleem aanlopen.
@Meindert ik kijk eigenlijk alleen maar via jullie progressive web app (Chrome extensie). Verder gebruik ik Chrome ook niet meer omdat jullie app de boel vernagelde. Ik weet dus niet of het in andere browsers ook gebeurt.
Vraag me ook af wat het uitmaakt aangezien jullie ervoor hebben gekozen om de app op Windows op deze manier te leveren.
Merk zo wie zo op dat jullie (of de modules van derden) veel fouten in de js console hebben.
@Meindertik heb een aantal keren met firefox gekeken en daar deed het probleem zich niet voor.
Dank voor het delen van je bevindingen @Pimz. Ik heb dit ter onderzoek verder doorgezet, zodra we meer nieuws hebben hoor je van ons! Voor nu fijn dat je via Firefox probleemloos kunt kijken.
Hey @Pimz,
We zijn al even stil aan deze kant dus bij deze toch even een update. Het probleem ligt bij de juiste afdeling om te beoordelen en indien nodig voeren ze een wijziging door.
Super dat dit niet in vergetelheid is geraakt bij jou @Mariska
Ik ervaar het probleem nog met enige regelmaat. Soms vaak soms minder vaak. Ik denk dat deze verschillen liggen aan de drukte en daarmee responsetijden van de servers en dat als dat lang duurt, het element niet meer bestaat op de pagina met alle gevolgen van dien.
@Mariska inmiddels zijn we 6 maanden verder en het probleem is er nog steeds...
@Pimz dat is een lastige zeg dat het nog niet opgelost is. Ik verwacht dat het probleem in oktober gemeld is bij de ontwikkelaars. In een half jaar tijd verandert er nog wel eens wat.
Ik maak hier opnieuw melding van en heb ter ondersteuning van het onderzoek nog informatie nodig:
- Versie Chrome browser
- Mocht er een mogelijkheid zijn dit te testen op een andere laptop/PC, doet zich daar hetzelfde voor in Chrome?
Vul je deze voor me aan? Zo voorzien we de ontwikkelaars van een compleet plaatje.
@Josik begrijp je vraag niet, chrome (zoals vrijwel alle browsers tegenwoordig) werkt zichzelf automatisch bij dus ik zit altijd op de laatste windows versie. Of wil je alle versies sinds okt 2022?
Verder is het probleem incidenteel, enkele keren per week en dus niet goed reproduceerbaar.
Dus wat je vraagt kan ik niet doen.
ik ervaar ook nieuwe problemen met buffering (ander topic).
Daar werd gesuggereerd om de edge variant van ziggo go te proberen.
Dat ben ik nu aan het doen en misschien dat ik het daar ook zie...
Wat ik met Edge iig al wel merk is dat video nog wel eens wil haperen als het venster niet de focus heeft.
@Jos heeft het team iets gecommuniceerd t.a.v. een fix of oplossing bij de eerdere melding?
Helaas geen idee, heb nooit last ervan in Edge.
@Joshelaas was er gisteren weer een storing met Ziggo waardoor ik niet tijdig kon reageren.
Begrijp ik goed dat je mijn vraag t.a.v. de eerdere melding in okt 2021 niet gaat beantwoorden?
@Jacob@Josik snap niet zo goed waarom jullie hierom vragen (browsers worden automatisch geupdate) maar goed bij deze dan:
Chrome is up-to-date
Versie 99.0.4844.82 (Officiële build) (64-bits)
Om te voorkomen dat opnieuw het incidentnummer verloren gaat, wil ik jullie vragen deze terug te koppelen zodat hiernaar kan worden verwezen.
Dankjewel @Pimz
Er staat een nieuwe update gepland rondom de web app, maar wanneer deze live zal gaan is nog niets over bekend. We hebben jouw voorbeeld genoteerd, in de hoop dit te bespoedigen.
Als er wat meer bekend is over de update zullen we dit kenbaar maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.