1
Vraag
2
Reacties
PaTi2018

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go: optie " TV" geeft geen zenders in de lijst

Bij optie " TV": Normaal zie ik daar alle zenders staan, nu niets. Reeds opnieuw ingelogd en werkt nog niet. Optie " Home " geeft wel een aantal zenders en kan ik aanklikken en zender kijken.
Ook Mac herstart, geen oplossing
Draai Ziggo Go op een iMac High Sierra versie: 10.13.4

Op mijn IPhone doet deze het wel...... en vreemd genoeg op mijn MacBook Pro doet ie het ook gewoon....

Oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi PaTi2018,

Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi PaTi2018,

Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.

Groet,
Evert
PaTi2018
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je snelle reactie Evert,

Ik heb net in Chrome voorkeuren alle instellingen teruggezet naar standaard....en nu werkt het weer.

Dank nogmaals
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super! Mooi dat het zo snel opgelost is :blush:

Fijne avond! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic