1
Vraag
2
Reacties
El_Fregadero

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go op tablet zonder GPS functionaliteit?

Goedemorgen,

 

Ik ben voornemens de Lenovo Tab P11 plus (ZA940351SE) aan te schaffen. Deze app heeft echter geen GPS functionaliteit aan boord. Ik vraag me af; werkt de Ziggo Go app ook op een tablet zonder GPS functionaliteit?

 

Of is GPS functionaliteit op het device waarop de Ziggo Go app afgespeeld wordt een verplichte functionaliteit om de app te laten werken.

 

Hoor het graag, alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gps is niet nodig.

 

Om te bepalen of je in het juiste gebied zit wordt je ip adres gebuikt.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gps is niet nodig.

 

Om te bepalen of je in het juiste gebied zit wordt je ip adres gebuikt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @El_Fregadero

 Welkom hier op de Community! Leuk dat je ons platform hebt gevonden.

Heb je wat gehad een de informatie van @Steefb? De Lenovo tablet inmiddels al aangeschaft? 🙂

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

@El_Fregadero
Als ik het type tablet op zoek zie ik gewoon dat deze wel GPS zou moeten hebben. (verschillende websites gecontroleerd) 

https://www.lenovo.com/nl/nl/tablets/android-tablets/lenovo-tab-series/Lenovo-Tab-P11-Plus/p/ZA94035...?

 

Connectiviteit
  • 802.11 a/b/g/n/ac, 2,4 GHz en 5 GHz dual-band
  • Bluetooth® 5.1
  • WiFi Direct
  • WiFi Display
  • GPS/Beidou
  • A-GPS
  • GLONASS
  • FM-radio

 

Maar het juiste antwoord heb je al van @Steefb.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Gezien de problemen die af en toe voorbij komen Lenovo gerelateerd vraag ik mij af of dit wel een verstandige keus is. Hoewel momenteel lijkt elk merk wel problemen te hebben met Ziggo.

Op  zich is het met lenovo beperkt tot specifieke beeld instellingen.

 

El_Fregadero
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Jamyla, het antwoord van @Steefb heeft me zeker geholpen. Ik heb de tablet aangeschaft en gisteren ontvangen. Helaas nog geen tijd gehad voor een (uitgebreide) test. Wordt vervolgd…

El_Fregadero
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @emiliovisser, doordat ik zelf ook wat tegenstrijdige berichten hierover had gelezen had ik deze vraag bij Lenovo zelf neergelegd. Zij gaven aan dat op model ZA940351SE geen GPS zit. Ik heb dit nog niet kunnen controleren op de tablet zelf…

El_Fregadero
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @RoWi. dank! Ik zal er rekening mee houden. Voor nu dan maar fingers crossed dat de problemen zich bij mij niet voordoen… Weet je ook bij welke beeldscherminstelling deze problemen voorkomen?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is wel terug te vinden op de community een filter instelling. Blauw filter zo iets, geen idee of dat nog steeds speelt, dit kwam in ieder geval regelmatig langs.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic