Ziggo Go op iPadPro

Ziggo Go werkt slecht op iPadPro(2016). Krijg steeds meldingen als : ‘ Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. ‘ Of (zie bijlage).

Na harde reset iPad wel weer (even) mogelijk maar probleem blijft.

Merkwaardig is dat wel de minibeeldschermen te zien zijn. De schakeling naar zenderkeuze gaat mis. Wat te doen?

Henderik74
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Goedemiddag @Henderik74 

Welkom op de Community!
Foutmeldingen op de app zijn natuurlijk niet fijn als je online via je iPadPro tv wil kijken!
Goed dat al eens een harde reset hebt uitgevoerd.

Morgen wordt er toevallig wel een software update verwacht dat problemen met Ziggo Go en Apple producten verhelpt.
Ik hoop dat dit probleem dan niet meer bij je speelt.

In elk geval zou ik willen vragen om morgen handmatig uit te loggen in de app via: profiel > uitloggen
Daarna mag je uiteraard weer inloggen.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1464Reacties
  • 237Oplossingen
  • 224Likes

Uitgelicht topic