1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ben Groenheijde

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go op iMac

Ziggo zegt al meer dan een jaar bezig te zijn om Ziggo Go op een iMac met Safari mogelijk te maken. Is er uitzicht op een datum ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Ben Groenheijde, welkom hier!

Logisch dat je deze vraag stelt, maar jammer genoeg heb ik geen antwoord voor je waar je blij van wordt. Op dit moment is er niks bekend, er zit dus niks anders op dan een andere browser installeren en gebruiken op je iMac. Silverlight wordt al jaren niet meer ondersteund door Microsoft, inmiddels zijn we daarom overgestapt naar een HTML5 player. Ziggo GO via HTML5 in Safari werkt alleen niet omdat onze leveranciers een andere DRM specificatie eisen dan wat Safari gebruikt. Ik zie hier op korte termijn ook geen verandering in komen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Ben Groenheijde, welkom hier!

Logisch dat je deze vraag stelt, maar jammer genoeg heb ik geen antwoord voor je waar je blij van wordt. Op dit moment is er niks bekend, er zit dus niks anders op dan een andere browser installeren en gebruiken op je iMac. Silverlight wordt al jaren niet meer ondersteund door Microsoft, inmiddels zijn we daarom overgestapt naar een HTML5 player. Ziggo GO via HTML5 in Safari werkt alleen niet omdat onze leveranciers een andere DRM specificatie eisen dan wat Safari gebruikt. Ik zie hier op korte termijn ook geen verandering in komen.