arnoow

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go op android 11

Hoi,

Wanneer mag ik verwachten dat er een oplossing komt voor het probleem dat de ziggo go -app niet werkt op Android 11 (op Samsung Tab A8). Via internet ziggo-go kan ik niet via chrome-cast kijken. Dus nu niet mogelijk om via chrome-cast TV te kijken. Dus graag spoedig een oplossing!

6 Reacties 6
hanskret

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet niet of je hier blij van wordt maar ik ervaar sinds mijn overstap naar Ziggo vorige week dat ik op mijn laptop (Windows 11) niet kan kijken, bij elk programma de melding dat de video niet gestart kan worden en "probeer het later nog eens". Via Ziggo chat geen oplossing, dus ook ik met rug tegen de muur

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @arnoow, ik snap dat je ook wilt kunnen kijken via je Samsung Tab A8.Helaas hebben we tot op heden nog geen oplossing voor dit probleem, hier wordt hard aan gewerkt! 

 

@hanskret Het probleem wat jij momenteel ervaart is in onderzoek. We hopen dat het heel snel weer werkt. 

hanskret

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lotte, even ter verduidelijking: ik ben een nieuwe Ziggo gebruiker en Ziggo Go in eerste instantie 2 weken geleden op de laptop geïnstalleerd. Het is dus niet zo dat het eerder wel gewerkt heeft...

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Voor mijn beeldvorming @hanskret: maak je gebruik van ziggogo.tv op je laptop via een webbrowser? Het probleem dat @arnoow ervaart is bekend maar dat speelt dus met de Ziggo GO app op enkele mobiele devices met Android 11 (smartphones en tablets). Als jij het probeert via de browser op je laptop is er sprake van een ander probleem ben ik bang.

hanskret

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb het probleem niet op mijn android mobiel, maar alleen op mijn laptop met windows 11

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1436Posts
  • 216Oplossingen
  • 580Likes

Hallo @hanskret , ik zie dat je inmiddels hierover ook al geholpen wordt in dit topic
Laten we de het probleem op je laptop daar verder onderzoeken 🙂 

Uitgelicht topic