Sinds 2 dagen geen ontvangst op Ziggo Go op alle apparaten
Bij start wel toegang, alle zenders in mini formaat te zien. Na inlog in Android: Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Op de PC ook alle zenders in mini
Er is een technisch probleem
Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.
Ten overvloede password gewijzigd, komt wel op Mijn Ziggo. Bij inloggen op ander adres (Op PC klant die ook Ziggo heeft) met dezelfde account gegevens zelfde probleem. ( is m.i. dus aan gebruiker gebonden)
Uiterst vreemd: Jaren werkt het perfect. Graag uw hulp
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als eerste welke browser gebruik je voor de Ziggo Go op de TV want in Chrome kan je via dit topic
Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome en Edge
Voor op de Tabblet is het even uitloggen of Cache leegmaken door naar de App te gaan en dan Cache leeg maken, of door Playstore te openen en dan Ziggo Go op te zoeken hem verwijderen. Tablet herstarten en dan weer via de Google Playstore hem opnieuw installeren en inloggen met je Mijn Ziggo gegevens.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als eerste welke browser gebruik je voor de Ziggo Go op de TV want in Chrome kan je via dit topic
Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome en Edge
Voor op de Tabblet is het even uitloggen of Cache leegmaken door naar de App te gaan en dan Cache leeg maken, of door Playstore te openen en dan Ziggo Go op te zoeken hem verwijderen. Tablet herstarten en dan weer via de Google Playstore hem opnieuw installeren en inloggen met je Mijn Ziggo gegevens.
Alle suggesties opgevolgd GEEN RESULTAAT Ziggo Go op geen enkel apparaat
Jammer om te lezen dat het geen resultaat had @elsta, we geven natuurlijk niet op. Ik wil nog een aantal zaken bij langs lopen, een deel heb je waarschijnlijk al besproken met mijn collega's maar dan vormen we in ieder geval een compleet beeld.
- Je logt in en krijgt diverse foutmeldingen te zien via zowel ZiggoGo als de browser, het wachtwoord hiervoor heb je aangepast. Hoe log je op dit moment in? Gebruik je hiervoor een losse gebruikersnaam of in de vorm van een e-mailadres?
- De app is opnieuw geïnstalleerd?
- In het geval van ZiggoGo via de browser, van welke browser maak je gebruik? Krijg je via een andere browser exact hetzelfde te zien?
- Wanneer je in de app gaat naar Instellingen -> Mediaboxen, zie je dan de apparatuur waarvan je gebruikt maakt hier vermeld staan? Of is dit veld leeg?
Ik hoor het graag, dan speuren we verder.
Gebruik je VPN of is je abonnement gewijzigd.
Welke Android versie heeft je Telefoon
Is je PC versie up to date Windows10, mocht je Windows11 gebruiken kan het soms niet goed gaan.
Sinds gisteren na intensief contact met Ziggo werkt deze app weer op al mijn apparaten, na bijna een week storing te hebben.
Dank voor de oplossing.
vr. groet, Jan Staat
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.