1
Vraag
2
Reacties
elsta

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go op PC, Android tablet en smartphone

Sinds 2 dagen geen ontvangst op Ziggo Go op alle apparaten

Bij start wel toegang, alle zenders in mini formaat te zien. Na inlog in Android: Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

 

Op de PC ook alle zenders in mini

Er is een technisch probleem

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

 

Ten overvloede password gewijzigd, komt wel op Mijn Ziggo. Bij inloggen op ander adres (Op PC klant die ook Ziggo heeft)  met dezelfde account gegevens zelfde probleem. ( is m.i. dus aan gebruiker gebonden)

 

Uiterst vreemd: Jaren werkt het perfect. Graag uw hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als eerste welke browser gebruik je voor de Ziggo Go op de TV want in Chrome kan je via dit topic

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome en Edge

 

Voor op de Tabblet is het even uitloggen of Cache leegmaken door naar de App te gaan en dan Cache leeg maken, of door Playstore te openen en dan Ziggo Go op te zoeken hem verwijderen. Tablet herstarten en dan weer via de Google Playstore hem opnieuw installeren en inloggen met je Mijn Ziggo gegevens.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als eerste welke browser gebruik je voor de Ziggo Go op de TV want in Chrome kan je via dit topic

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome en Edge

 

Voor op de Tabblet is het even uitloggen of Cache leegmaken door naar de App te gaan en dan Cache leeg maken, of door Playstore te openen en dan Ziggo Go op te zoeken hem verwijderen. Tablet herstarten en dan weer via de Google Playstore hem opnieuw installeren en inloggen met je Mijn Ziggo gegevens.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @elsta

 

Welkom op de Ziggo Community. Ons mooie klant helpt klant forum.

Ik zie dat de helpdesk je naar ons toe had doorverwezen voor de problemen met Ziggo GO.

Heb je de tips al eens gevolgd van @Dave! ?

Laat je het weten of dit het voor jou heeft opgelost of dat je nog hulp nodig hebt?

elsta
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle suggesties opgevolgd GEEN RESULTAAT Ziggo Go op geen enkel apparaat

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Jammer om te lezen dat het geen resultaat had @elsta, we geven natuurlijk niet op. Ik wil nog een aantal zaken bij langs lopen, een deel heb je waarschijnlijk al besproken met mijn collega's maar dan vormen we in ieder geval een compleet beeld. 

 

- Je logt in en krijgt diverse foutmeldingen te zien via zowel ZiggoGo als de browser, het wachtwoord hiervoor heb je aangepast. Hoe log je op dit moment in? Gebruik je hiervoor een losse gebruikersnaam of in de vorm van een e-mailadres?  

- De app is opnieuw geïnstalleerd?

- In het geval van ZiggoGo via de browser, van welke browser maak je gebruik? Krijg je via een andere browser exact hetzelfde te zien?
- Wanneer je in de app gaat naar Instellingen -> Mediaboxen, zie je dan de apparatuur waarvan je gebruikt maakt hier vermeld staan? Of is dit veld leeg?

 

Ik hoor het graag, dan speuren we verder. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Gebruik je VPN of is je abonnement gewijzigd.

Welke Android versie heeft je Telefoon

Is je PC versie up to date Windows10, mocht je Windows11 gebruiken kan het soms niet goed gaan.

elsta
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds gisteren na intensief contact met Ziggo werkt deze app weer op al mijn apparaten, na bijna een week storing te hebben.

 

Dank voor de oplossing.

 

vr. groet, Jan Staat

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic