Onziniig

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go op Macbook werkt niet meer. Kan niets bekijken maar ook niet uitloggen.

Was / ben ingelogd en hield er opeens mee op eergisteren. Kan geen enkel kanaal openen en bij series e.d. krijg ik enkel zwarte blokken. krijg af en toe deze melding:

 

Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.

 

Maar dat is dus al enkele dagen zo...

 

Weet iemand raad?

 

 

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16021Posts
  • 690Oplossingen
  • 3878Likes

Vanuit welke Browser kijk je Ziggo Go want je kan via Chrome zie dit topic

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome 

 

Maar kan ook via Edge installeren via deze koppeling Ziggogo.tv 

 

Hoe oud is de Macbook en heb je al uitgelogd even gecheckt voor Mac Update via Apple teken over mijn Macbook Software Update. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2622Posts
  • 332Oplossingen
  • 488Likes

Hey @Onziniig, van harte welkom hier op de Community! 

 

Een behoorlijke teleurstelling dat je al een paar dagen helemaal geen online tv meer kunt kijken via Ziggo GO. Het duurt nu wel al een tijdje dus ik snap dat je het gevoel van "alle hens aan dek" een beetje mist. Goed om te zien dat je de Community hiervoor hebt gevonden. 

 

Had je de reactie van @Dave! toevallig al gelezen en Ziggo GO via een andere browser getest? 🙂

Uitgelicht topic