Hey @mlouage,
Wat goed dat jij je bevindingen met de Ziggo GO TV app hier met de Community deelt! Zeker nu er iets niet helemaal lekker verloopt, is het goed om te zien dat er met je meegedacht wordt. Daarin wil ik zeker niet achterblijven, dus ik ben hier ook aan het testen geslagen.
Begrijp ik het goed dat jij het bij alle programma's ervaart die je herstart, pauzeert en daarna weer start? Als je alleen een programma herstart (en niet pauzeert) dan werkt het wel goed? En verdwijnt de voortgangsbalk gelijk als je een paar minuten gepauzeerd hebt of is het een langere periode (bijvoorbeeld 15 minuten of meer)?
Het probleem dat jij ervaart kan ik zelf helaas niet reproduceren. Ik ga in de app naar de tv gids, selecteer daar een programma en kies voor "Herstarten". Daarna klik ik op het bovenste zwarte gedeelte van de Apple TV afstandsbediening (veeggedeelte wat je ook kunt indrukken). Dan komt de voortgangsbalk naar voren, waarbij ook de drie puntjes zichtbaar worden om de ondertiteling aan te passen. Bij pauzeren, maakt dit voor mij geen verschil.
Als jij het op die manier doet, lukt het je dan wel? Wil je de stappen die jij doorloopt plaatsen?
Zo niet en blijf je hier tegenaan lopen, laat het dan weten en stuur ook de concrete programma informatie door (zoals je eerder ook al deed). Dan kan aan deze kant dat specifiek nagelopen worden.