Dbn

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Go op Android TV sinds kort plots traag

Ziggo Go op Android TV heeft sinds kort plots heel veel buffer tijd nodig. 

 

De tv heeft een bekabelde verbinding (UTP)

20 Reacties 20
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Dbn , goed dat je het aankaart. Want dat is altijd irritant kijken. Speelt het nog steeds? Op al de zenders? Ook bij het bezoeken van een willekeurige site?

Je kijkt dit via de App, of middels de browser? Zijn andere apparaten ook traag, of ervaar je ook kuren? Ik ben eens gaan kijken en zoeken naar tips en advies. Misschien komt het niet 100% overeen, maar hier kan je vast wel wat mee. 

 

Als de kuren blijven en de tips niets uithalen, dan horen we het graag. 

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Hier hetzelfde probleem bij programma's terug kijken.. Steeds een wit draaiend rondje.. En dan weer ff beeld

Dbn
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kijk via de App op de TV. Ik vermoed dat het wat te maken heeft met het EK

Dbn
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb je er nog steeds last van Kluk-kluk?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Gezien de TV bekabeld is, zou dat niet uit mogen maken @Dbn
Ervaar je deze problemen ook op andere apparaten?
Is de Tv rechtstreeks aangesloten op het modem of maak je gebruik van een eigen router, wifibooster of switch?

Dbn
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee, ik heb het niet op andere apparaten ervaren. 

 

Het lijkt alsof het zich vooral voordoet bij uitgesteld kijken. Dus als je later in een programma valt en op start vanaf het begin klikt. Afgelopen dagen heb ik het niet meer ervaren.

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Momenteel werkt alles goed 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Dat klinkt goed @Dbn en @Kluk-kluk, ik zal het topic nog even open laten staan. Komt het probleem toch weer terug dan horen we dit graag! En voor nu, (alvast) een fijn weekend!

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

👍

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Kluk-kluk ik ben wel even nieuwsgierig naar de stand van zaken, nu we enkele weken verder zijn. Loopt alles nog als een zonnetje? 

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Heb sinds de nieuwe update van vorige week, dat sommige zenders eerst zwart beeld geeft.

Als ik dan de cache leeg dan doen ze wel weer. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Dat schiet niet op! Ervaar je dat het beeld zwart is bij bepaalde zenders of is dit telkens bij andere zenders @Kluk-kluk

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Vooral sbs 6 heeft er last van.. 

En Veronica soms..

De rest ging wel redelijk gisteravond 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Als ik het goed begrijp speelt het bij meerdere zenders dan alleen SBS 6 en Veronica. Welke softwarevariant van Ziggo Go en Android TV is op dit moment geinstalleerd bij jou @Kluk-kluk

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Heb android 7 er op staan en de ziggo go versie 4.33.11(290)

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Duidelijk! Hoe is het de afgelopen dagen gegaan? Nog veel zwart beeld gehad op SBS 6 en Veronica? Krijg je daarnaast ook een foutmelding of dat niet? En je hebt het niet op andere apparaten toch?

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Sinds gisteren werkt het weer soepeltjes.

Nog geen zwart beeld gehad, en fout meldingen heb ik zowiezo nog niet gehad.

Ik kijk alleen maar via mijn Sony tv naar ziggo go. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

hallo @Kluk-kluk , hoe is het de afgelopen dagen gegaan? Heb je nog problemen ervaren of gaat het nu nog steeds soepeltjes? 

Kluk-kluk

Level 5
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Goedenavond

Momenteel werkt het redelijk soepel..

Ik zou zeggen houden zo 😁

Uitgelicht topic