Hoi Jiri, tot mijn verbazing werd ik ń uur geleden gebeld door t zelfde nummer om mij 'n leuke aanbieding te doen omdat ik al zolang klant ben. "Ik wil helemaal geen aanbieding, ik wil dat t hele klachten-verhaal dat nu al zolang speelt eens wordt opgelost/afgehandeld.". Oh, dan kan ik u niet verder helpen. Fijne dag meneer!
Tien minuten later teruggebeld, voor de zoveelste keer alles uitgelegd om te horen dat ik toch beter t 0900 nr kan bellen. Gggrrrrrrrr
Dat wel gedaan, en 'n half uur daar aan de lijn gehangen. Maar nu eindelijk goed geholpen!
Aangezien de competitie nog maar 2 weken duurt laat ik t hier bij. Over zo'n 3 weken loopt mijn ESPN-abonnement toch af. In januari wil ik 'm dan weer aanschaffen. Hopelijk komt dan 't zelfde probleem niet weer voor!
Bedankt voor de medewerking!