Hallo,
'n tijdje geleden heb ik t hele pakket van ESPN aangeschaft. Toch kan ik op Ziggo Go alleen kanaal 1 ontvangen. Enig idee hoe dit kan en hoe kan ik zorgen dat ik gewoon alles zenders kan (terug)kijken?
Het maakt met dit probleem niet uit of ik op de mobiele App inlog, op mijn chroomboek of van mijn part op 'n laptop. Overal is alleen (gratis) kanaal 1 te zien. De overige zenders mis ik dus!!???
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
en bedankt voor uw reactie. Zoals gezegd hebben ze met mij "tijdens m'n vakantie" contact gezocht. Afgelopen week heb ik 2 keer 'n poging ondernomen om ze te pakken te krijgen op 't door hun aan gegeven nummer. Ik krijg alleen te horen "fijn dat u terugbelt, blijf vooral aan de lijn". Maar beide keren na dik 10 min was ik er wel klaar mee! Hij blijft gewoon overgaan, geen deuntje of 'n maal 'n zinnetje van er zijn nog 3 wachtende voor u. Nee, alleen maar overgaan...
Na hun poging dus ook t smsje met t bericht dat ze nog 'n poging zouden doen om met mij contact te zoeken, maar die moet dan nog komen denk ik!
Btw: die oplossing houdt wel in dat je t bij elke keer inloggen moet veranderen. Want na je weer uit bent gelogd springt ie weer in de oude stand en heb je weer alleen ESPN 1 bij de volgende keer inloggen. Dus dan val je in herhaling. Ondanks dat dat blijkbaar de oplossing is, is t geen fijne oplossing!
Wat raar dat de telefoon maar over blijft gaan maar je niemand aan de lijn krijgt, @Mike221274
In dit geval zou ik aanraden om mijn hun nieuwe poging even af te wachten zodat ook dit laatste geregeld kan worden.
Ik kan mij voorstellen dat dit nog niet de gewenste oplossing is. Normaal gesproken zou je deze opstelling op moeten kunnen slaan. Je maakt geen gebruik van een favoriete zenderlijst?
Hoi Jiri, tot mijn verbazing werd ik ń uur geleden gebeld door t zelfde nummer om mij 'n leuke aanbieding te doen omdat ik al zolang klant ben. "Ik wil helemaal geen aanbieding, ik wil dat t hele klachten-verhaal dat nu al zolang speelt eens wordt opgelost/afgehandeld.". Oh, dan kan ik u niet verder helpen. Fijne dag meneer!
Tien minuten later teruggebeld, voor de zoveelste keer alles uitgelegd om te horen dat ik toch beter t 0900 nr kan bellen. Gggrrrrrrrr
Dat wel gedaan, en 'n half uur daar aan de lijn gehangen. Maar nu eindelijk goed geholpen!
Aangezien de competitie nog maar 2 weken duurt laat ik t hier bij. Over zo'n 3 weken loopt mijn ESPN-abonnement toch af. In januari wil ik 'm dan weer aanschaffen. Hopelijk komt dan 't zelfde probleem niet weer voor!
Bedankt voor de medewerking!
@Mike221274, het heeft wat voeten in aarde gahad als ik het zo lees! Maar gelukkig ben je nu goed geholpen 🙂
Als we vanuit hier nog iets kunnen doen, horen we het natuurlijk graag 🙂
Ja zeker heeft t lang geduurd en zeker ben ik "eindelijk" goed geholpen. Dat mocht ook wel 'n kker!
Alleen net als mij was deze persoon 't met mij eens dat t echte probleem nog steeds niet "compleet" is opgelost! Want als jij inlogt op welk apparaat dan ook zou gewoon jouw extra aangeschaft tv-pakket in je zenderlijst moeten staan. En niet dat je elke keer weer opnieuw (instelling)knopjes moet spelen om t alsnog in order te brengen.
Geluk is de voetbal over 2 weken voor 2 maand afgelopen en loopt over 'n week of 3 mijn extra pakket dan ook af! Hopelijk bij nieuwe aanschaf in 't nieuwe jaar niet weer dezelfde problemen, maar dat zien we dan wel weer!
Nogmaals bedankt voor t hier te woord staan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.