1
Vraag
2
Reacties
Mike221274

Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go, ontvang niet alle zenders!?

Hallo,

 

'n tijdje geleden heb ik t hele pakket van ESPN aangeschaft. Toch kan ik op Ziggo Go alleen kanaal 1 ontvangen. Enig idee hoe dit kan en hoe kan ik zorgen dat ik gewoon alles zenders kan (terug)kijken?

Het maakt met dit probleem niet uit of ik op de mobiele App inlog, op mijn chroomboek of van mijn part op 'n laptop. Overal is alleen (gratis) kanaal 1 te zien. De overige zenders mis ik dus!!???

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Expert
Expert
  • 668Posts
  • 29Oplossingen
  • 249Likes

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Bekijk in context

14 Reacties 14
Eddy
Expert
Expert
  • 830Posts
  • 159Oplossingen
  • 79Likes

Hallo Mike

 

zonder wat extra info is het niet mogelijk je vraag te beantwoorden.

 

 

1. wat krijg je voor foutmelding en op welk device?

 

2. belangrijk ! Als je inlogt in mijn ziggo met exact dezelfde login gegevens zie je dan dat je een abonnement hebt op ESPN.

Die zie je onder extra tv abonnementen.

 

3. Net zo belangrijk ! Ik weet je abonnement niet maar heb je een tv box of CI+ module kun je daar wel kijken ?


4. Heb je dit nieuwe pakket net besteld kan het soms enige tijd duren voor dat het wordt verwerkt in alle onderliggende systemen. Dan moet je gewoon even wachten.


5. Als je op de zwarte balk boven op dit topic klikt zie dat er thans problemen met Ziggo Go zijn maar bovenstaande stappen gaan je helpen uit te sluiten of toch iets anders is.

 

succes Eddy

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Eddy. Ik ga er morgen naar kijken. Op tv heb ik gewoon vanaf  t moment van aanmelding alle andere ESPN zenders. Afgelopen jaren was dat op Ziggo-Go ook altijd  geval. Ik hoefde maar ergens in te loggen, sinds de "bestelling" van t totaal pakket en op de Ziggo Go app waren ze dan ook gelijk te zien. Nu dus niet!

Morgen kijk ik verder, bedankt!

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 345Oplossingen
  • 765Likes

Goedemorgen @Mike221274

 

Logisch dat je met je ESPN abonnement ook via Ziggo GO overal waar je bent je favoriete club wil volgen.

Zo te zien staat het abonnement keurig en wel actief. Daar gaat gelukkig niets mis 🙂

Zoals je zelf al aangeeft, werkt het ook op de TV.

Nu ben ik even nieuwsgierig wat betreft Ziggo GO. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd om daarna via de instellingen de TV Zenders opnieuw te selecteren?

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, op m'n croomboek zoek ik 'm gewoon op via google en log in. Dus niet door de aparte app want dan doet ie slecht sinds de update enkele maanden geleden toen ik hier daar wat over heb geplaatst. Hij flikkert dan erg, zie de tv zender slechter...  OP laptop zelfde verhaal, net als mobiel. Maar ik zal eens verwijderen en opnieuw instaleren.. Misschien helpt dat.

Maar ik zou denken, zoals bv op mń werk waar ik dus geen app heb maar ook gewoon inlog t toch zo zou moeten zijn dat je alle zenders zou moeten kunnen zien? Niet dat ik daar overdag voetbal wil zien, maar wel gecontroleerd en ook daar dus maar 1 zender. Blijft vreemd!

Gio2903
Expert
Expert
  • 668Posts
  • 29Oplossingen
  • 249Likes

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Gio,

 

ik heb t idee dat dat  probleem is want ik krijg  maar niet voor elkaar! Behalve op tv, daar doet ie prima. Maar ik ben niet anders gewend dat ik met dit "warme" weer mooi de voetbal wedstrijd (en programma's er omheen buiten op m'n mobiel, laptop kan kijken. En heb net 'n chroomboek en had dus verwacht dat t daar op zou lukken. Maar waar ik ziggo-go op wil kijken, nergens krijg ik t voor elkaar om 'n andere zender dan kanaal 1 te zien! En daar baal ik best wel van, want dit is t zoveelste probleem al. Het aanschaffen van t pakket onder bepaalde voorwaarden heeft ook uren geduurd, en nog steeds moet blijken of t nu wel klopt. Dat kan ik pas zien op de eerste afrekening...

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1884Posts
  • 219Oplossingen
  • 608Likes

Het zou inderdaad kunnen, wat @Gio2903 zegt, @Mike221274
Ik ben nog wel even benieuwd naar de zenders van Ziggo Sport Totaal. Werken deze wel? 
En op andere zenders ervaar je geen problemen?

Wil je daarnaast de gebruikersnaam die je gebruikt bij inloggen voor Ziggo GO eens in jouw profiel plaatsen? Dan controleren wij het account.

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jiri,

 

en bedankt voor je reactie.  De zenders van ZIggo Sport totaal hebben t vanaf t begin allemaal gedaan! Deze zijn dan ook gewoon terug te vinden in de zender lijst onder de kop "TV & Replay".  Voor ESPN is dit nog steeds niet t geval!

Wat mij wel opviel is dat ik gisteren op de home-pagina en dan onder "meest bekeken zenders" en nu net onder "verder kijken", opeens ESPN 2 te vinden is!?  Overigens, ESPN 3 en 4 niet...

Waarom daar wel, denk ik dan, en niet in de zender lijst!?

 

Als ik zo nog tijd heb zal ik m'n gebruikersnaams plaatsen.

 

Dank zover!

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2399Posts
  • 247Oplossingen
  • 563Likes

@Mike221274 Sorry voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? De gebruikersnaam is in ieder geval juist.  Daarnaast staan de juiste productregels actief onder je klantnummer, wat betekent dat je toegang moet hebben tot de content. Dit werkt op je mediabox, gaf je zelf al aan. Heb je de zenderlijst al eens hersteld in de Ziggo Go omgeving? Het is me namelijk nog niet duidelijk of je dit had gedaan, na de tip van mijn collega @Jamyla.

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jamyla,

 

er is nog steeds niets veranderd! Het maakt niet uit of ik de Ziggo-go app verwijder en opnieuw installeer of zoals gewoonlijk t geval is ik op elk willekeurige laptop/mobiel/chroomboek inlog. Ga ik naar de zenderlijst dan staat alleen ESPN1 er tussen!

Heb ik geluk en kijk ik op de home-pagina onder "meest bekeken zenders" en of onder "verder kijken", zie ik dus soms ESPN 2 er tussen?  ESPN 3 en 4 zijn er echter niet tussen te vinden! Waarom staat ESPN 2 daar soms wel en niet in de zender lijst!?

Maar al met al werkt dit veel frustrerend want ik ben in de weekenden zelden thuis wanneer de wedstrijden op tv zijn die ik graag wil zien. Maw: ik kijk zelden op tv. ESPN1 is gratis en is dus terug te vinden. Maar de rest, waar regelmatig n wedstrijd op is, of ik iets teug wil kijken, is dus niet gratis en daarvoor heb ik dus t totaal pakket voor aangeschaft. Echter, ik kan dus zelden wat terug kijken en heb nu al meerdere malen m'n wedstrijdje gemist!

Ik hoop dat er gauw 'n oplossing komt en ik gewoon via ZIggo-go in de zenderlijst ALLE ESPN zenders terug kan vinden!

Dank iig voor je reactie!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2399Posts
  • 247Oplossingen
  • 563Likes

@Mike221274 Dank voor je reactie. Kijk je via een 'gedeeld' profiel of heb je een 'persoonlijk profiel' aangemaakt? Als ik vanuit mijn 'persoonlijke profiel' naar de zenderlijst ga, dan heb ik niet de mogelijkheid om af te stemmen op ESPN 2, 3 en 4. Als ik naar het 'gedeelde profiel' ga, dan zie ik deze kanalen wel en kan ik hier op afstemmen. 

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedank voor je reactie Vincent!

Ik deel met niemand m'n reactie, heb gewoon 'n eigen profiel. Tis dat jij er over begint, maar wist niets van mogelijkheden van 'n "gedeeld" profiel!?

Sinds ziggo-go er is en ik elk seizoen ESPN (voorheen oa Eredivisie Live) heb ik nog nooit dit probleem gehad! Tis echt, sinds dit seizoen en dus t aanschaffen van t complete pakket is dit probleem. En ik las 3 weken geleden de volgende reactie:

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Dat laatste lijkt mij dus 't probleem, of valt 't toch op 1 of andere manier voor mij op te lossen zijn?

Bedankt!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1474Posts
  • 97Oplossingen
  • 306Likes

@Mike221274 en zo zijn we zomaar weer wat verder in de tijd. Speelt dit nog? Zoja, op al je apparaten en dan met dezelfde melding of foutcode?

 

Mike221274
topicstarter
Stamgast
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Jacob,

 

er zit totaal geen melding of foutcode bij! Het is dat de extra bijgekochte zenders niet in de zenderlijst op de ZiggoGo staan! En dan nogmaals: t maakt niet uit waar ik inlog. Of t nou op m'n mobiel is, op m'n werk op 'n laptop, in Turkije tijdens vakantie op m'n chromeboek of bij jou thuis op jouw pc. De zenders staan gewoon niet tussen alle overige zenders! Zet ik thuis de tv aan, dan is er niets aan de hand. Echter, ik ben zelden thuis en moet geluk hebben op de dag v/d wedstrijd die ik wil zien dat ik 'm bij iemand anders kan kijken of dat die er bij de kop "meest bekeken" tussen staat. Anders kan ik 'm dus zelf NIET kijken "online".

Erg frustrerend! Als ik komende week tijd heb ga ik bij ons naar de Vodafone/Ziggo winkel om m'n verhaal te doen, want t schiet zo niet op!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates