1
Vraag
2
Reacties
Mike221274

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go, ontvang niet alle zenders!?

Hallo,

 

'n tijdje geleden heb ik t hele pakket van ESPN aangeschaft. Toch kan ik op Ziggo Go alleen kanaal 1 ontvangen. Enig idee hoe dit kan en hoe kan ik zorgen dat ik gewoon alles zenders kan (terug)kijken?

Het maakt met dit probleem niet uit of ik op de mobiele App inlog, op mijn chroomboek of van mijn part op 'n laptop. Overal is alleen (gratis) kanaal 1 te zien. De overige zenders mis ik dus!!???

Alvast bedankt!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Bekijk in context

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Madelon,

 

ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en net na m'n eerste werkdag heb ik nog even gekeken naar jou tip omdat uit te proberen. Want tijdens m'n vakantie had ik daar totaal geen zin in om me ook nog mee bezig te houden!

Maar goed, net dus gekeken en dat schuifje deed niets. Maar ik zag daarboven staan "mijn zenders" die stond aangevinkt en "alle zenders". Die heb ik vervolgens aangevinkt en wholla, op eens sprongen de andere 3 zenders van ESPN ook bij die zoekacties in beeld!

Vervolgens ook gekeken bij de zenderlijst en ook daar staan ze nu tussen. Dus dat was t probleem! Bedankt daarvoor. Alleen jammer dat de oplossing, die zo achteraf heel simpel lijkt, meer dan 2 en halve maand heeft geduurd! Maar dat neem ik jou verder niet kwalijk.

Vrijdag, toen ik in 't buitenland in 'n restaurant zat heeft 1 van je collega's telefonisch contact geprobeerd te zoeken om over die slechte service te praten, maar ik kon niet opnemen. Gelijk kreeg ik daarna 'n sms met die mededeling. Met daarin ook de tekst dat ze 't nog 'n keer opnieuw zouden proberen en dat ik ook zelf contact zou kunnen zoeken. Dat ga ik anders maar doen.

Nogmaals bedankt!

 

Bekijk in context

24 Reacties 24
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Hallo Mike

 

zonder wat extra info is het niet mogelijk je vraag te beantwoorden.

 

 

1. wat krijg je voor foutmelding en op welk device?

 

2. belangrijk ! Als je inlogt in mijn ziggo met exact dezelfde login gegevens zie je dan dat je een abonnement hebt op ESPN.

Die zie je onder extra tv abonnementen.

 

3. Net zo belangrijk ! Ik weet je abonnement niet maar heb je een tv box of CI+ module kun je daar wel kijken ?


4. Heb je dit nieuwe pakket net besteld kan het soms enige tijd duren voor dat het wordt verwerkt in alle onderliggende systemen. Dan moet je gewoon even wachten.


5. Als je op de zwarte balk boven op dit topic klikt zie dat er thans problemen met Ziggo Go zijn maar bovenstaande stappen gaan je helpen uit te sluiten of toch iets anders is.

 

succes Eddy

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie Eddy. Ik ga er morgen naar kijken. Op tv heb ik gewoon vanaf  t moment van aanmelding alle andere ESPN zenders. Afgelopen jaren was dat op Ziggo-Go ook altijd  geval. Ik hoefde maar ergens in te loggen, sinds de "bestelling" van t totaal pakket en op de Ziggo Go app waren ze dan ook gelijk te zien. Nu dus niet!

Morgen kijk ik verder, bedankt!

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Mike221274

 

Logisch dat je met je ESPN abonnement ook via Ziggo GO overal waar je bent je favoriete club wil volgen.

Zo te zien staat het abonnement keurig en wel actief. Daar gaat gelukkig niets mis 🙂

Zoals je zelf al aangeeft, werkt het ook op de TV.

Nu ben ik even nieuwsgierig wat betreft Ziggo GO. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd om daarna via de instellingen de TV Zenders opnieuw te selecteren?

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, op m'n croomboek zoek ik 'm gewoon op via google en log in. Dus niet door de aparte app want dan doet ie slecht sinds de update enkele maanden geleden toen ik hier daar wat over heb geplaatst. Hij flikkert dan erg, zie de tv zender slechter...  OP laptop zelfde verhaal, net als mobiel. Maar ik zal eens verwijderen en opnieuw instaleren.. Misschien helpt dat.

Maar ik zou denken, zoals bv op mń werk waar ik dus geen app heb maar ook gewoon inlog t toch zo zou moeten zijn dat je alle zenders zou moeten kunnen zien? Niet dat ik daar overdag voetbal wil zien, maar wel gecontroleerd en ook daar dus maar 1 zender. Blijft vreemd!

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Gio,

 

ik heb t idee dat dat  probleem is want ik krijg  maar niet voor elkaar! Behalve op tv, daar doet ie prima. Maar ik ben niet anders gewend dat ik met dit "warme" weer mooi de voetbal wedstrijd (en programma's er omheen buiten op m'n mobiel, laptop kan kijken. En heb net 'n chroomboek en had dus verwacht dat t daar op zou lukken. Maar waar ik ziggo-go op wil kijken, nergens krijg ik t voor elkaar om 'n andere zender dan kanaal 1 te zien! En daar baal ik best wel van, want dit is t zoveelste probleem al. Het aanschaffen van t pakket onder bepaalde voorwaarden heeft ook uren geduurd, en nog steeds moet blijken of t nu wel klopt. Dat kan ik pas zien op de eerste afrekening...

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het zou inderdaad kunnen, wat @Gio2903 zegt, @Mike221274
Ik ben nog wel even benieuwd naar de zenders van Ziggo Sport Totaal. Werken deze wel? 
En op andere zenders ervaar je geen problemen?

Wil je daarnaast de gebruikersnaam die je gebruikt bij inloggen voor Ziggo GO eens in jouw profiel plaatsen? Dan controleren wij het account.

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jiri,

 

en bedankt voor je reactie.  De zenders van ZIggo Sport totaal hebben t vanaf t begin allemaal gedaan! Deze zijn dan ook gewoon terug te vinden in de zender lijst onder de kop "TV & Replay".  Voor ESPN is dit nog steeds niet t geval!

Wat mij wel opviel is dat ik gisteren op de home-pagina en dan onder "meest bekeken zenders" en nu net onder "verder kijken", opeens ESPN 2 te vinden is!?  Overigens, ESPN 3 en 4 niet...

Waarom daar wel, denk ik dan, en niet in de zender lijst!?

 

Als ik zo nog tijd heb zal ik m'n gebruikersnaams plaatsen.

 

Dank zover!

 

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Mike221274 Sorry voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? De gebruikersnaam is in ieder geval juist.  Daarnaast staan de juiste productregels actief onder je klantnummer, wat betekent dat je toegang moet hebben tot de content. Dit werkt op je mediabox, gaf je zelf al aan. Heb je de zenderlijst al eens hersteld in de Ziggo Go omgeving? Het is me namelijk nog niet duidelijk of je dit had gedaan, na de tip van mijn collega @Jamyla.

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Jamyla,

 

er is nog steeds niets veranderd! Het maakt niet uit of ik de Ziggo-go app verwijder en opnieuw installeer of zoals gewoonlijk t geval is ik op elk willekeurige laptop/mobiel/chroomboek inlog. Ga ik naar de zenderlijst dan staat alleen ESPN1 er tussen!

Heb ik geluk en kijk ik op de home-pagina onder "meest bekeken zenders" en of onder "verder kijken", zie ik dus soms ESPN 2 er tussen?  ESPN 3 en 4 zijn er echter niet tussen te vinden! Waarom staat ESPN 2 daar soms wel en niet in de zender lijst!?

Maar al met al werkt dit veel frustrerend want ik ben in de weekenden zelden thuis wanneer de wedstrijden op tv zijn die ik graag wil zien. Maw: ik kijk zelden op tv. ESPN1 is gratis en is dus terug te vinden. Maar de rest, waar regelmatig n wedstrijd op is, of ik iets teug wil kijken, is dus niet gratis en daarvoor heb ik dus t totaal pakket voor aangeschaft. Echter, ik kan dus zelden wat terug kijken en heb nu al meerdere malen m'n wedstrijdje gemist!

Ik hoop dat er gauw 'n oplossing komt en ik gewoon via ZIggo-go in de zenderlijst ALLE ESPN zenders terug kan vinden!

Dank iig voor je reactie!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Mike221274 Dank voor je reactie. Kijk je via een 'gedeeld' profiel of heb je een 'persoonlijk profiel' aangemaakt? Als ik vanuit mijn 'persoonlijke profiel' naar de zenderlijst ga, dan heb ik niet de mogelijkheid om af te stemmen op ESPN 2, 3 en 4. Als ik naar het 'gedeelde profiel' ga, dan zie ik deze kanalen wel en kan ik hier op afstemmen. 

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedank voor je reactie Vincent!

Ik deel met niemand m'n reactie, heb gewoon 'n eigen profiel. Tis dat jij er over begint, maar wist niets van mogelijkheden van 'n "gedeeld" profiel!?

Sinds ziggo-go er is en ik elk seizoen ESPN (voorheen oa Eredivisie Live) heb ik nog nooit dit probleem gehad! Tis echt, sinds dit seizoen en dus t aanschaffen van t complete pakket is dit probleem. En ik las 3 weken geleden de volgende reactie:

er is een storing waardoor op ziggo go gekochte zenders het bij sommige mensen niet doen, helaas zal dit een kwestie van wachten zijn

Dat laatste lijkt mij dus 't probleem, of valt 't toch op 1 of andere manier voor mij op te lossen zijn?

Bedankt!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mike221274 en zo zijn we zomaar weer wat verder in de tijd. Speelt dit nog? Zoja, op al je apparaten en dan met dezelfde melding of foutcode?

 

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen Jacob,

 

er zit totaal geen melding of foutcode bij! Het is dat de extra bijgekochte zenders niet in de zenderlijst op de ZiggoGo staan! En dan nogmaals: t maakt niet uit waar ik inlog. Of t nou op m'n mobiel is, op m'n werk op 'n laptop, in Turkije tijdens vakantie op m'n chromeboek of bij jou thuis op jouw pc. De zenders staan gewoon niet tussen alle overige zenders! Zet ik thuis de tv aan, dan is er niets aan de hand. Echter, ik ben zelden thuis en moet geluk hebben op de dag v/d wedstrijd die ik wil zien dat ik 'm bij iemand anders kan kijken of dat die er bij de kop "meest bekeken" tussen staat. Anders kan ik 'm dus zelf NIET kijken "online".

Erg frustrerend! Als ik komende week tijd heb ga ik bij ons naar de Vodafone/Ziggo winkel om m'n verhaal te doen, want t schiet zo niet op!

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, we zijn nu weken verder en t probleem is nog niet opgelost!

Vanmorgen dus maar naar de Vodafone/ziggo-winkel geweest. De jonge dame daar die had er geen weet van. Na 'n collega te vragen heeft ze de hulplijn gebeld. Wel, toen zakte mijn broek af kan ik wel zeggen!!!!! Die persoon verteld namelijk doodleuk dat je geen ESPN via de app kan kijken, dus probleem opgelost! PARDON!!!!!?????? Tja, dat beweerd die persoon kreeg ik te horen...  

Ik ga maar even uitzoeken waar ik ń (mega) klacht in kan dienen, want die service wbt deze klacht is 10 keer niets! Sinds de aankoop van t extra pakket valt die dus niet op de normale manier te kijken. Ik heb er toen al over gebeld en 2 verschillende mensen over gesproken. De één had  over "waarschijnlijk"  ń storing en de ander gaf als advies ´n maal uit en weer inloggen. Dat heeft niet geholpen. Toen hier dus hulp gezocht maar nu 'n kleine 2 maand verder ook hier niets opgeschoten. En bezoek van vanochtend aan de winkel was t toppunt met de duidelijke mededeling dat ESPN niet via de app maar alleen op tv te kijken is! TRIESTTTTTTTTTTTT en vooral teleurstellend! Zo'n medewerker die dat beweerd snapt er geen klojo van en moet gelijk ontslaan worden! 

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Mike221274

Wat jammer dat je verkeerde informatie krijgt in de winkel, informatie die nota bene bij een hulplijn vandaan komt. Sorry hiervoor, natuurlijk moet ESPN gewoon te zien zijn via Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je inmiddels nadenkt over het schrijven van een klacht. We willen je via hier heel graag helpen! Ik hoop dat je dat nog een kans wilt geven 🙂 
Er loopt inderdaad zoals jij eerder al zei een issue met betaalde zenders in Ziggo GO. Voor jouw specifieke situatie ga aanmelden bij het onderzoeksteam wil ik nog iets met jou checken; 

Als je in Ziggo GO gaat naar; 


TV & Replay >  Zoeken op ESPN > Filteropties rechtsbovenin 

Daar zie je een schuifje 'online zenders'  wil je dit schuifje eens een slinger de andere kant op geven en kijken wat jij dan ziet? 

Mocht dit ook niet lukken ben ik nog wel heel benieuwd naar een screenshot met wat jij precies ziet als je bij ESPN in ZIggo GO bent. Lukt het om een screenshot toe te voegen?

 

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Madelon,

 

op dit moment ben ik op vakantie. 1 dag voor vertrek maar weer gebeld. Na 20 min wachten en 'n kwartier m'n verhaal doen, zette de beste man mij in de wacht. Echter, opeens werd de verbinding verbroken. Geen idee hoe dat kwam, maar leuk was t niet.

Daarna weer gebeld en van ongeveer half 6 tot volgens mij bijna kwart over 6 met 'n andere jonge man m'n verhaal gedaan. Om vervolgens van alles uit te proberen, maar niets lukte. Hij ging verder zoeken en vond blijkbaar meer mensen met dezelfde problemen en kwam met de oplossing dat je via jullie ziggo site info kan vinden om je aan te melden bij ESPN watch. Dat nog snel voor m'n vertrek gedaan en dat schijnt te lukken.

Echter, dan is mijn mening dat t nog steeds slecht is dat je via 'n omweg dat ESPN kan kijken en niet op ziggo-go terwijl (mij dat) altijd lukte! Was hij t mee eens, maar probeer dit toch eens, adviseerde hij mij. Ik maak er 'n kort verslag van, want ik vind ook dat jij recht hebt op compensatie! Daarom dit verslag, want ik kan je zo niet compenseren. Maar als je weer belt vinden ze deze info terug!

De informatie die jij mij geeft Madelon, ga ik thuis na terugkomst uitproberen. Zien of dat helpt...  Maar dat ik 'n klacht ga indienen staat sobieso vast, want ondertussen ben ik hier en aan de foon door zo'n 8 verschillende personen geholpen en zowat iedereen zegt wat anders. De één roept dat er 'n storing is en je t daarom niet kan zien. Aan de foon kreeg ik deze week te horen dat dat dikke onzin is, net als dat toppunt wat ik in de winkel te horen kreeg. Wel weet ik dat ik nu 3 maand verder ben en dus tot nu toe sinds begin deze week via 'n omweg dat kan kijken.. Wie weet straks na jouw tip ook "gewoon" op de ZIggo-go app!

Mike221274
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Madelon,

 

ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en net na m'n eerste werkdag heb ik nog even gekeken naar jou tip omdat uit te proberen. Want tijdens m'n vakantie had ik daar totaal geen zin in om me ook nog mee bezig te houden!

Maar goed, net dus gekeken en dat schuifje deed niets. Maar ik zag daarboven staan "mijn zenders" die stond aangevinkt en "alle zenders". Die heb ik vervolgens aangevinkt en wholla, op eens sprongen de andere 3 zenders van ESPN ook bij die zoekacties in beeld!

Vervolgens ook gekeken bij de zenderlijst en ook daar staan ze nu tussen. Dus dat was t probleem! Bedankt daarvoor. Alleen jammer dat de oplossing, die zo achteraf heel simpel lijkt, meer dan 2 en halve maand heeft geduurd! Maar dat neem ik jou verder niet kwalijk.

Vrijdag, toen ik in 't buitenland in 'n restaurant zat heeft 1 van je collega's telefonisch contact geprobeerd te zoeken om over die slechte service te praten, maar ik kon niet opnemen. Gelijk kreeg ik daarna 'n sms met die mededeling. Met daarin ook de tekst dat ze 't nog 'n keer opnieuw zouden proberen en dat ik ook zelf contact zou kunnen zoeken. Dat ga ik anders maar doen.

Nogmaals bedankt!

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat fijn dat het mysterie opgelost is en je eindelijk kunt genieten van ESPN via ZiggoGO. 
Heb je inmiddels al contact gehad met de desbetreffende collega om het over jouw klacht te hebben? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic