Hallo Madelon,
op dit moment ben ik op vakantie. 1 dag voor vertrek maar weer gebeld. Na 20 min wachten en 'n kwartier m'n verhaal doen, zette de beste man mij in de wacht. Echter, opeens werd de verbinding verbroken. Geen idee hoe dat kwam, maar leuk was t niet.
Daarna weer gebeld en van ongeveer half 6 tot volgens mij bijna kwart over 6 met 'n andere jonge man m'n verhaal gedaan. Om vervolgens van alles uit te proberen, maar niets lukte. Hij ging verder zoeken en vond blijkbaar meer mensen met dezelfde problemen en kwam met de oplossing dat je via jullie ziggo site info kan vinden om je aan te melden bij ESPN watch. Dat nog snel voor m'n vertrek gedaan en dat schijnt te lukken.
Echter, dan is mijn mening dat t nog steeds slecht is dat je via 'n omweg dat ESPN kan kijken en niet op ziggo-go terwijl (mij dat) altijd lukte! Was hij t mee eens, maar probeer dit toch eens, adviseerde hij mij. Ik maak er 'n kort verslag van, want ik vind ook dat jij recht hebt op compensatie! Daarom dit verslag, want ik kan je zo niet compenseren. Maar als je weer belt vinden ze deze info terug!
De informatie die jij mij geeft Madelon, ga ik thuis na terugkomst uitproberen. Zien of dat helpt... Maar dat ik 'n klacht ga indienen staat sobieso vast, want ondertussen ben ik hier en aan de foon door zo'n 8 verschillende personen geholpen en zowat iedereen zegt wat anders. De één roept dat er 'n storing is en je t daarom niet kan zien. Aan de foon kreeg ik deze week te horen dat dat dikke onzin is, net als dat toppunt wat ik in de winkel te horen kreeg. Wel weet ik dat ik nu 3 maand verder ben en dus tot nu toe sinds begin deze week via 'n omweg dat kan kijken.. Wie weet straks na jouw tip ook "gewoon" op de ZIggo-go app!