ik kijk naar ziggo go op mij smatphone. helaas is een deel van de ondertiteling net te lezen. kan ik dat zelf verhelpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Louk Notten en welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic gestart bent! Ik begrijp dat je de ondertiteling niet volledig kun lezen. Vermoedelijk staat je smartphone ingezoomd op de Ziggo Go TV stream.
Met de pinch to zoom gebaren op je telefoon kun je in en uitzoomen. Beweeg je duim en wijsvinger uit elkaar om uit te zoomen zodat het hele scherm zichtbaar is. Door de duim en wijsvinger weer naar elkaar toe te bewegen zoom je weer in.
Laat maar weten of het hiermee gelukt is, anders helpen wij jou hier graag verder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Louk Notten en welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic gestart bent! Ik begrijp dat je de ondertiteling niet volledig kun lezen. Vermoedelijk staat je smartphone ingezoomd op de Ziggo Go TV stream.
Met de pinch to zoom gebaren op je telefoon kun je in en uitzoomen. Beweeg je duim en wijsvinger uit elkaar om uit te zoomen zodat het hele scherm zichtbaar is. Door de duim en wijsvinger weer naar elkaar toe te bewegen zoom je weer in.
Laat maar weten of het hiermee gelukt is, anders helpen wij jou hier graag verder.
Is het gelukt, @Louk Notten? 🙂
ja, dank je wel. beetje dom van mij. leuke dag, louk
Och joh, dat zou ik echt niet dom noemen hoor. Sterker nog, heel slim dat je het hier gevraagd hebt en zo het antwoord hebt kunnen vinden.
Goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.