Vraag
Reacties
Oplossing
Harold1
Level 1

Ziggo Go nieuw apparaat

Ik heb een nieuwe iPad en om Ziggo Go daar op te installeren vraag hij om een gebruikersnaam en wachtwoord. Die weet ik niet meer. 

Op mijn mobieltje hoef ik maar te klikken op de App en ik heb verbinding. Maar ik kan daarvan hetde gebruikersnaam en wachtwoord niet meer achterhalen.

 

Mijn gegevens:

 

** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy **

Ik hoor graag van u.

 

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Uitleg over Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

Logingegevens Mijn Account
Ben je logingegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief. 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
RoWi.
Level 20

@Harold1 advies bewerk binnen het uur om is dit bericht. Uw gegevens zijn openbaar. Met uw Mijn Ziggo gegevens kunt u in Ziggo Go inloggen of heeft u die gegevens ook niet?

Steefb
Level 20

Uitleg over Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

Logingegevens Mijn Account
Ben je logingegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief. 

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Harold1, zo te lezen lukt het je niet om in te loggen bij Ziggo Go. Daar moeten we iets aan gaan doen! Heb je iets gehad aan de adviezen van @RoWi. en Steefb? Vaak helpen deze adviezen om het probleem op te lossen. 

0 Kudos