Ik heb een nieuwe iPad en om Ziggo Go daar op te installeren vraag hij om een gebruikersnaam en wachtwoord. Die weet ik niet meer.
Op mijn mobieltje hoef ik maar te klikken op de App en ik heb verbinding. Maar ik kan daarvan hetde gebruikersnaam en wachtwoord niet meer achterhalen.
Mijn gegevens:
** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy **
Ik hoor graag van u.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Uitleg over Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Logingegevens Mijn Account
Ben je logingegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Harold1 advies bewerk binnen het uur om is dit bericht. Uw gegevens zijn openbaar. Met uw Mijn Ziggo gegevens kunt u in Ziggo Go inloggen of heeft u die gegevens ook niet?
Uitleg over Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Logingegevens Mijn Account
Ben je logingegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.