Wassink47
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go niet compatiel met Galaxy View

Sinds vrijdag 16-07 kan ik op mijn tablet Galaxy View plotseling niet meer ziggo go kijken. Bij het opnieuw installeren krijg ik bericht dat het apparaat niet compatibel is. Jaren gekeken.  Hoe kan dit?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wassink47
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank jullie voor de reacties. Ik heb een oudere versie kunnen downloaden en het werk weer perfect.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Pasi
Expert
Expert
  • 4200Posts
  • 237Oplossingen
  • 1610Likes

Hallo,

 

o.a. de minimale eisen worden gecontroleerd voordat de installatie start.

 

Waarschijnlijk voldeed uw tablet nog wel tijdens de vorige installatie, maar is deze ondertussen toch te oud geworden.

Er zijn wel sites waar u oudere versies kan sideloaden en de laatste werkende versie voor uw tablet kan vinden. Maar deze software wordt daar niet gecontroleerd op virussen en er is daar altijd kans op neppers ( met alle gevolgen daarvan ). Tevens zitten in die ouder versies natuurlijk niet de aanpassingen/verbeteringen, die de nieuwst versie wel heeft.

Minimale vereisten & voorwaarden van de huidige/nieuwste versie:
- een tablet of smartphone met minimaal Android 6.0 of hoger
- de Ziggo GO app ondersteunt geen rooted Android apparaten
- de app vereist dat je de juiste tijd heeft ingesteld op uw apparaat omdat anders het streamen van video niet werkt.
- Om te streamen met Chromecast moet je minimaal Android 6.0 of hoger op je smartphones of tablet hebben staan.

Steefb
Expert
Expert
  • 10051Posts
  • 1846Oplossingen
  • 3162Likes

Overigens alle kans dat oudere versies alsnog niet werken, vermoedelijk moet de juiste Widevine versie aanwezig zijn.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8678Posts
  • 372Oplossingen
  • 2209Likes

Wat @Steefb noemt kan ik bevestigen we kunnen maar een beperkt aantal versies terug bij Android. De View werd standaard met 5.1 geleverd.

 

Bij het sideloaden is wel van belang dat het automatisch updaten in de play store wordt uitgezet.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 788Posts
  • 35Oplossingen
  • 127Likes

@Wassink47 van harte welkom op de Ziggo Community. Zulke meldingen zijn altijd even schrikken. 

Zou je willen kijken of datgene wat @Pasi geheel terecht opsomt ook bij jouw apparaat van toepassing is? Werkt het daarnaast nog wel op andere apparaten?

We horen het graag, met je feedback kunnen we verder! 🙂
 

Wassink47
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank jullie voor de reacties. Ik heb een oudere versie kunnen downloaden en het werk weer perfect.

Bekijk in context

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Helemaal super, weer veel online kijkplezier 🍿!

Uitgelicht topic