Al geruime tijd heb ik last van problemen met navigeren bij het afspelen van een Ziggo Go programma. Hiermee bedoel ik dat als ik een programma selecteer (vooral als dit er een is van Movies & Series XL), op afspelen klik en vervolgens op volledig scherm, dat als ik dan een tijd niets doe (waarbij de film of serie in kwestie wel gewoon door blijft spelen) en ik wil bijvoorbeeld even op pauze drukken en/of even vooruit- of terugspoelen via de voortgangsbalk, dat hij dan helemaal niets doet (ja, de film of serie blijft wel doorspelen, maar ik kan die dan dus niet pauzeren/stoppen of vooruit- of terugspoelen). Mijn cursor (pijltje) en de pauzeknop en voortgangsbalk verschijnen dan überhaupt niet eens.
Meest recentelijk heb ik overigens gemerkt dat als ik in de 'volledig scherm-modus' zit en ik beweeg of klik even met de muis, dat het beeld dan telkens op grillige wijze verspringt van klein scherm-modus naar volledig scherm-modus en weer terug en heen en terug etc., dus waarbij de content dan ook telkens verspringt en groter / kleiner weergegeven wordt. Wel scheelt het dat als ik dan weer een tijd niets doe en de oranje knoppen verdwijnen, het volledig scherm wél weer gewoon normaal weergegeven wordt. Het is dus alleen op de momenten dat ik even wil navigeren dat hij telkens heen en weer verspringt, maar toch zou het prettig zijn als dat niet gebeurt en hij gewoon normaal blijft functioneren.
Aan mijn cookie-instellingen en aan mijn browser zal het waarschijnlijk niet liggen want ik heb vandaag met een medewerker van de Ziggo Klantenservice naast de noodzakelijke cookies ook de prestatie-cookies aangevinkt/toegelaten én het vanuit Google Chrome opgestart in plaats van Mozilla Firefox dat ik normaliter gebruik, maar het probleem bleef ook toen bestaan.
Qua specificaties kan ik melden dat ik een laptop gebruik van het type Acer Aspire V3, Intel Core i7, quad core 2.20 GHz, 8 GB RAM-geheugen en 500 GB op mijn harde schijf.
Heeft iemand een idee hoe ik dit alles op kan lossen? Alvast bedankt voor het meedenken.