Sinds ik overgestapt ben naar vodafone en daar mijn MyVodafone account gekoppeld heb aan Mijn Ziggo account werkt het inloggen op de ZiggoGo app/website niet meer.
Tijdens het inloggen wordt altijd de fout gegeven dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt maar met dezelfde gegevens kan ik wel gewoon op MyVodafone en Mijn Ziggo inloggen.
Inmiddels al zo'n vier keer mijn wachtwoord gewijzigd, verschillende apparaten en verschillende browsers geprobeerd maar zonder geluk.
Wie o wie heeft de oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Bas_026! Goed dat je in het topic welke Steef genoemd heeft je probleem hebt gedeeld en de gevraagde informatie hebt ingevuld. Je gegevens zullen worden doorgezet en het zal handmatig voor je worden opgelost binnen 5 werkdagen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In ziggo go inloggen - Ziggo Community werd dit door een ziggo medewerker geplaatst.
Dank voor jullie snelle reactie. Na wat meer onderzoek stuit ik op een issue wat momenteel open staat open waarbij het langer kan duren voordat Ziggo Go weer werkt na een wachtwoordwijziging. Een workaround is om nogmaals het wachtwoord te wijzigen en dan minimaal 1 uur te wachten. Lukt het hierna nog steeds niet dan heb ik onderstaande gegevens van jullie nodig om dit juist door te zetten, het probleem wordt dan binnen 5 werkdagen opgelost door de juiste afdeling..
Bedankt @Steefb, ik heb via die weg ook mijn probleem aangegeven bij de ziggo medewerker die al actief was in dat topic.
Dag @Bas_026! Goed dat je in het topic welke Steef genoemd heeft je probleem hebt gedeeld en de gevraagde informatie hebt ingevuld. Je gegevens zullen worden doorgezet en het zal handmatig voor je worden opgelost binnen 5 werkdagen.
Hi @Erik S , het lijkt inmiddels opgelost. Dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.