1
Vraag
2
Reacties
Bas_026

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go na samenvoegen MyVodafone en Mijn Ziggo

Sinds ik overgestapt ben naar vodafone en daar mijn MyVodafone account gekoppeld heb aan Mijn Ziggo account werkt het inloggen op de ZiggoGo app/website niet meer.

Tijdens het inloggen wordt altijd de fout gegeven dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt maar met dezelfde gegevens kan ik wel gewoon op MyVodafone en Mijn Ziggo inloggen.

 

Inmiddels al zo'n vier keer mijn wachtwoord gewijzigd, verschillende apparaten en verschillende browsers geprobeerd maar zonder geluk.

 

Wie o wie heeft de oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Bas_026! Goed dat je in het topic welke Steef genoemd heeft je probleem hebt gedeeld en de gevraagde informatie hebt ingevuld. Je gegevens zullen worden doorgezet en het zal handmatig voor je worden opgelost binnen 5 werkdagen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

In ziggo go inloggen - Ziggo Community werd dit door een ziggo medewerker geplaatst.

 

Dank voor jullie snelle reactie. Na wat meer onderzoek stuit ik op een issue wat momenteel open staat open waarbij het langer kan duren voordat Ziggo Go weer werkt na een wachtwoordwijziging. Een workaround is om nogmaals het wachtwoord te wijzigen en dan minimaal 1 uur te wachten. Lukt het hierna nog steeds niet dan heb ik onderstaande gegevens van jullie nodig om dit juist door te zetten, het probleem wordt dan binnen 5 werkdagen opgelost door de juiste afdeling..

 
 
Bas_026
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt @Steefb, ik heb via die weg ook mijn probleem aangegeven bij de ziggo medewerker die al actief was in dat topic.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Bas_026! Goed dat je in het topic welke Steef genoemd heeft je probleem hebt gedeeld en de gevraagde informatie hebt ingevuld. Je gegevens zullen worden doorgezet en het zal handmatig voor je worden opgelost binnen 5 werkdagen. 

Bas_026
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Erik S , het lijkt inmiddels opgelost. Dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic