1
Vraag
2
Reacties
J0hanH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go koppelen met Mijn Ziggo

Hi! 

Ik wil gebruik maken van Ziggo GO, maar als ik wil inloggen met mijn Mijn Ziggo gegevens, dan werkt het niet. Ook als ik een nieuw account wil aanmaken, krijg ik de melding dat er al een account is. Wat is de gouden tip om dit op te lossen? 

 

Groetjes.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @J0hanH 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Check! Ik begrijp dat je dus wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar als je met deze gegevens gaat inloggen in Ziggo GO de foutmelding krijgt dat de gegevens niet juist zijn. Toevallig staat hier op dit moment een issue voor open. In de meeste gevallen kun je het probleem gemakkelijk oplossen door het wachtwoord opnieuw in te stellen. Je kunt het wachtwoord opnieuw instellen via deze pagina. Laat je ons weten of het euvel hierna is verholpen? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @J0hanH ,

Je schrijft “ als ik wil inloggen met mijn Mijn Ziggo gegevens, dan werkt het niet “.

Waar wil je inloggen, en wat is de melding die je krijgt ?

En, waar heb je geprobeerd een nieuw account aan te maken ?

J0hanH
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Rene F,

Ik heb geprobeerd in te loggen op Ziggo GO met dezelfde inlog als waarmee ik inlog op Mijn Ziggo. Ik krijg echter de melding dat de inloggegevens onjuist zijn. Het lukt me daarentegen wel om met diezelfde inloggegevens in Mijn Ziggo te komen, dus ergens gaat er iets mis. 

Ik heb vervolgens in Ziggo GO op ‘registreren voor Mijn Ziggo’ gedrukt, maar dat zet ook geen zoden aan dijk aangezien ik al een Mijn Ziggo account heb.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @J0hanH 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Check! Ik begrijp dat je dus wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar als je met deze gegevens gaat inloggen in Ziggo GO de foutmelding krijgt dat de gegevens niet juist zijn. Toevallig staat hier op dit moment een issue voor open. In de meeste gevallen kun je het probleem gemakkelijk oplossen door het wachtwoord opnieuw in te stellen. Je kunt het wachtwoord opnieuw instellen via deze pagina. Laat je ons weten of het euvel hierna is verholpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic