Goedenavond
Ik heb vorige week een Samsung Q90t besteld, echter kwam ik het tijdens het downloaden van apps achter dat er geen Ziggo app in de store staat.
Nou las ik elders op dit forum dat deze er wel is op onder andere Android en Apple TV, maar nog niet op het Tizen systeem dat Samsung gebruikt.
Is er enig zicht op en of dit er wel gaat komen of het bestaan van een andere optie om Ziggo te kunnen kijken op de tv (kabel niet mogelijk)?
Het is wat zonde van zo'n TV om nog met een chrome cast F1, HBO en voetbal te streamen, omdat hier soms nog verbinding problemen bij komen kijken alsmede kwaliteitsverlies.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo doet over het algemeen geen mededelingen over wat er komen gaat.
Geruchten over een Tizen app zijn er ook nog niet.
Zonde!
Zijn hier nog bekende alternatieven voor door jij kent?
Bijvoorbeeld in de vorm van een soort box of toch iets waardoor het wel op de tv, maar zonder de app zou kunnen.
Een mediaplayer aansluiten kan ook. De Ziggo app erop en niets aan de hand met kwaliteitsverlies. Zelf gebruik ik een Apple tv 4K. De Ziggo app geeft GEEN 4k door. Hoogstens 1080p.
@Thomas_ schreef:...Ik heb vorige week een Samsung Q90t besteld, echter kwam ik het tijdens het downloaden van apps achter dat er geen Ziggo app in de store staat.
.....Is er enig zicht op en of dit er wel gaat komen...
Natuurlijk kan ik als mede-klant daarover niets stellig zeggen. Maar .... NEE. Ik acht de kans groter ( 0,00000001% ) dat Samsung ooit een Ziggo app gaat maakt. Dus vooral niet Ziggo in uw 'planning' opnemen, maar zelf een oplossing zoeken, b.v. een extra mediaplayer.
Voor tv kijken gebruik ik een Humax 5300 en voor de rest gebruik ik een Windows 10 pc als HTPC. Hierop staan verschillende extra apps ( o.a. Netflix, Ziggo, MPC ) en deze is m.b.v. HDMI via m'n surround set verbonden met de tv. Sony blu-ray speler erbij ( natuurlijk ook aangesloten op de surround set ) en de thuisbioscoop is compleet.
Ziggo's tv beeld is vaak goed en mooi, maar er gaat niets boven een blu-ray, want mooier beeld én beter geluid is niet te krijgen. Dat moet met een Q90T helemaal een feest zijn !!!
Tja. Het is niet anders.
Dan maar opzoek naar oplossingen inderdaad, mediabox of browser hoop ik dan maar op.
je zou een android tv kastje of apple tv met de ziggo go tv app kunnen gebruiken hou wel rekening mee dat live tv in de ziggo go tv app maximaal 720 p is
en voor opnames in ziggo go een mediabox next nodig is
wil je tv op hoogste kwaliteit dat zal je toch een ci+ module of mediabox xl of next moeten gebruiken
Beste Andre, kan jij doorspelen op de Apple TV? Mij lukt dat niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.