JRBreed

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go kan niet meer inloggen

Opeens moet ik bij Ziggo Go op mijn Sony TV mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Als ik dat doe dan krijg ik de melding: gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. Het vreemde is dat ik op mijn IPad op Ziggo Go wel kan inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb contact gehad met Ziggo en de vriendelijke medewerker kon mij niet helpen. Het kwam  volgens hem door een update. Hij heeft er een case van gemaakt en ik moet zelf iedere keer gaan checken of het probleem al is opgelost???!!! Ik kan nu geen Ziggo Go meer kijken dus ook geen programma’s terugkijken. Waardeloos.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JRBreed
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels is het probleem verholpen. Ik heb contact gehad met Ziggo klantenservice en ze hebben er een case van gemaakt. Ik moest iedere dag zelf even kijken of ik kon inloggen. En na 3 dagen lukte dat. Probleem opgelost. Het was een fout in de update.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Er zijn nog steeds issue's met de Ziggo Go App daarom ook de Zwarte balk boven het topic

Schermafbeelding 2022-07-17 om 13.43.18.png

 

Hier wordt alles in vermeld.

Maar je kan ook proberen in te loggen met je Mijn Ziggo gegevens die komen overeen met de Ziggo Go App gegevens.

 

Als dit niet lukt of gebruik je VPN of een Ad Block schakel deze uit. 

Laat het dan even weten.

 

Anders bekijk het topic even voor de issue's misschien staat die van jou er ook tussen.

JRBreed
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mijn inloggegevens van Mijn Ziggo zijn hetzelfde als voor Mijn Ziggo app op mijn televisie.  ik kan overal (IPad en smartphone)  met mijn inloggegevens inloggen behalve op mijn televisie. 

Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes

Iets dergelijks had ik op mijn eigen Sony tv. Ik gebruik die ap op de tv zelden.

Ik probeerde voor de grap of die ap nog werkte en ik kon echt niet meer inloggen.

Toen heb ik de tv in fabrieksinstellingen terug gezet en opnieuw het butsje geinstalleerd gelijk een nieuwe versie van de app geïnstalleerd kon niet anders dat was verplicht,  nu kan ik weer inloggen maar de ap geeft als die draait geen volledig beeld.

versie Android 7.0 en niet te upgraden. Die Ziggo go ap geeft zoals op deze site al meermalen vermeld meerdere problemen met name met oudere versies van het OS. 

Heb je een modernere versie van Android op die tv geef ik fabrieksherstel van die tv een goede kans om weer in te loggen. Tenminste als je zeker weet dat je login voor MZ klopt. Of je ook weer het oude beeld krijgt durf ik je niet te garanderen.

 

gr. Eddy

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@JRBreed, lukt het jou ook om de stappen van @Eddy te volgen? TV in fabriekinstellingen kan natuurlijk ook helpen! 😄 

JRBreed
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels is het probleem verholpen. Ik heb contact gehad met Ziggo klantenservice en ze hebben er een case van gemaakt. Ik moest iedere dag zelf even kijken of ik kon inloggen. En na 3 dagen lukte dat. Probleem opgelost. Het was een fout in de update.

Eddie.a

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zo tezien zigoo heeft waardeloos IT team.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Een hele goedemiddag @Eddie.a, je reageert onder een oude topic die al gesloten is. Waardoor ervaar jij dat ons IT team waardeloos is? Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Danitsja 

Ben ik ook wel eens benieuwd naar het verhaal van @Eddie.a  Want de IT is er niet 24/7 en kan altijd gebeuren na 20:00 uur dat er ergens een storing of iets uitvalt, dan is het vervelend, dit kan je nog via de Webcare op Twitter of Mijn Ziggo App chat reageren, maar vaak de volgende dag is het meestal verholpen, tenzij het een groter probleem is. Zo ervaar ik het als klant en dan zeg ik het is vervelend. Maar meteen iets afkraken nee.

Uitgelicht topic