Vraag
Reacties
Aankondigingen
Jgrbeskers
Level 1

Ziggo Go kan niet inloggen

Goededag,

Ik kan niet inloggen opde Go App. Na het samenvoegen van vdf en ziggo account kan ik niet inloggen. Wachtwoord inmiddels een dag geleden gewijzigd.

0 Kudos
Uitgelicht
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je Mijn Ziggo en Vodafone samenvoegt moet je het wachtwoord in Hoofdletters invoeren, als het goed is, kom je er dan wel in.

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je Mijn Ziggo en Vodafone samenvoegt moet je het wachtwoord in Hoofdletters invoeren, als het goed is, kom je er dan wel in.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Jgrbeskers,

 

Erg onhandig dat je niet in kunt loggen. Is dat nog steeds het geval, of heb je inmiddels weer toegang?