Goededag,
Ik kan niet inloggen opde Go App. Na het samenvoegen van vdf en ziggo account kan ik niet inloggen. Wachtwoord inmiddels een dag geleden gewijzigd.
Als je Mijn Ziggo en Vodafone samenvoegt moet je het wachtwoord in Hoofdletters invoeren, als het goed is, kom je er dan wel in.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je Mijn Ziggo en Vodafone samenvoegt moet je het wachtwoord in Hoofdletters invoeren, als het goed is, kom je er dan wel in.
Hoi @Jgrbeskers,
Erg onhandig dat je niet in kunt loggen. Is dat nog steeds het geval, of heb je inmiddels weer toegang?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.