Boskat

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go inloggen

Vandaag mijn defecte samsung tablet vervangen door een nwe Samsung tablet A8. Ziggo go app geinstalleerd via playstore, maar inloggen lukt niet melding "Inloggen mislukt, controleer gebruikersnaam en wachtwoord". Weet zeker dat ik beide goed heb, omdat ik daarmee ook inlog op Mijn Ziggo. Maar daarbij is wel sms controle. Kan het daardoor komen dat ik niet op ziggo go kan inloggen?

MVG Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Boskat @Awve1958 Wat @Bert aangeeft klopt inderdaad. Gelukkig is de oplosdatum naar voren geschoven en is alles sinds gisteren opgelost. Mocht het nog niet werken? Wijzig dan je Mijn Ziggo wachtwoord naar een geheel nieuw wachtwoord. Hierna duurt het ruim een uur voordat Mijn Ziggo met Ziggo GO is gesynchroniseerd. Houden jullie ons op de hoogte?

Bekijk in context

5 Reacties 5
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

daar kom je op 1 manier achter.

sms verificatie uitzetten en opnieuw proberen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is nog een storing bij een aantal klanten, wat betreft de synchronisatie van de inlog gegevens, tussen Mijn Ziggo en de Ziggo Go app.

Op 20 januari 2023 zou dit voor alle klanten opgelost moeten zijn.

Awve1958

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies zelfde probleem, wachten dus maar tot 20-01?

Zag op forum zelfde probleem ook al aangekaart in juli 2022, … ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Awve1958 Het probleem in juli had een andere oorzaak en is onlangs opgelost.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Boskat @Awve1958 Wat @Bert aangeeft klopt inderdaad. Gelukkig is de oplosdatum naar voren geschoven en is alles sinds gisteren opgelost. Mocht het nog niet werken? Wijzig dan je Mijn Ziggo wachtwoord naar een geheel nieuw wachtwoord. Hierna duurt het ruim een uur voordat Mijn Ziggo met Ziggo GO is gesynchroniseerd. Houden jullie ons op de hoogte?

Uitgelicht topic