Vraag
Reacties
Oplossing
Hansje2
Level 2

Ziggo Go inloggen

Inloggen in Mijn Ziggo gaat prima. Inloggen in Ziggo Go lukt niet. Steeds een foutmelding van loginnaam en wachtwoord niet kloppen. Diverse malen al wachtwoord gewijzigd maar ook dit helpt niet. Klantenservice gebeld maar die konden mij ook niet helpen. Verwezen naar community. Wie kan mij helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hansje2
Level 2
Topicstarter

Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank

Hansje 2

nk

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dit is het 3e topic al met het niet kunnen inloggen van de Ziggo Go App, de login zal niks veranderen ik denk dt dit te maken heeft met een storing of dat de werkzaamheden zijn aan het platform. Heb even geduld, ik ga even medewerker van Ziggo navraag doen of er daadwerkelijk iets gaande is en deze komt dan hier dit topic in en kan vertellen wat je beste kan doen.

 

Beste tot nader bericht even laten zoals het is.

Hansje2
Level 2
Topicstarter

Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank

Hansje 2

nk

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik heb 4 topic's gemeld denk dat dit een storing is geweest. maar bedankt voor de terugkoppeling. 😊

 

Groet,

Dave

0 Kudos