Inloggen in Mijn Ziggo gaat prima. Inloggen in Ziggo Go lukt niet. Steeds een foutmelding van loginnaam en wachtwoord niet kloppen. Diverse malen al wachtwoord gewijzigd maar ook dit helpt niet. Klantenservice gebeld maar die konden mij ook niet helpen. Verwezen naar community. Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank
Hansje 2
nk
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is het 3e topic al met het niet kunnen inloggen van de Ziggo Go App, de login zal niks veranderen ik denk dt dit te maken heeft met een storing of dat de werkzaamheden zijn aan het platform. Heb even geduld, ik ga even medewerker van Ziggo navraag doen of er daadwerkelijk iets gaande is en deze komt dan hier dit topic in en kan vertellen wat je beste kan doen.
Beste tot nader bericht even laten zoals het is.
Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank
Hansje 2
nk
Ik heb 4 topic's gemeld denk dat dit een storing is geweest. maar bedankt voor de terugkoppeling. 😊
Groet,
Dave
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.