1
Vraag
2
Reacties
Hansje2

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go inloggen

Inloggen in Mijn Ziggo gaat prima. Inloggen in Ziggo Go lukt niet. Steeds een foutmelding van loginnaam en wachtwoord niet kloppen. Diverse malen al wachtwoord gewijzigd maar ook dit helpt niet. Klantenservice gebeld maar die konden mij ook niet helpen. Verwezen naar community. Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hansje2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank

Hansje 2

nk

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dit is het 3e topic al met het niet kunnen inloggen van de Ziggo Go App, de login zal niks veranderen ik denk dt dit te maken heeft met een storing of dat de werkzaamheden zijn aan het platform. Heb even geduld, ik ga even medewerker van Ziggo navraag doen of er daadwerkelijk iets gaande is en deze komt dan hier dit topic in en kan vertellen wat je beste kan doen.

 

Beste tot nader bericht even laten zoals het is.

Hansje2
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Dave, ik heb net geprobeerd in te loggen op Ziggo Go. Het werkt weer, mooi.......Dank

Hansje 2

nk

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb 4 topic's gemeld denk dat dit een storing is geweest. maar bedankt voor de terugkoppeling. 😊

 

Groet,

Dave

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic