1
Vraag
2
Reacties
t512857

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go in België.

Regelmatig moet ik voor mijn werk naar België. Meestal naar dezelfde plek en een of meerdere overnachtingen. Daar waar ik verblijf heb ik een Android TV. Daarnaast heb ik ook altijd een tablet bij me. Nu wil het geval, dat ik op mijn tablet wel Ziggo Go kan bekijken en op de TV niet. Beide apparaten zitten dan op hetzelfde WiFi netwerk. Op beide apparaten kan ik inloggen.

Waarom kan ik op de tv geen programma's in Ziggo go bekijken en op de tablet wel? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Klopt op de Android TV dien je een Ziggo internet verbinding te hebben, dit is een andere app als de Ziggo Go App.

 

Snapt u het nog, nee, ik leg het even uit,

De Ziggo Go App voor telefoon, tablet’s is een App die is gekoppeld aan het account en hiermee kan je gewoon door heel europa Ziggo kijken.

 

De Ziggo Go TV App voor Android, AppleTV en Amazone Firestick is een dienst die alleen geldig is voor werkende Ziggo Internet verbinding in Nederland, dit heeft weer met andere rechten te maken. 
 

Zie ook dit topic:

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV
 

Voor in Belgie kunt u gewoon Ziggo Go app en via Chromecast kijken, Live TV en serie’s en films, maar geen replay TV.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Klopt op de Android TV dien je een Ziggo internet verbinding te hebben, dit is een andere app als de Ziggo Go App.

 

Snapt u het nog, nee, ik leg het even uit,

De Ziggo Go App voor telefoon, tablet’s is een App die is gekoppeld aan het account en hiermee kan je gewoon door heel europa Ziggo kijken.

 

De Ziggo Go TV App voor Android, AppleTV en Amazone Firestick is een dienst die alleen geldig is voor werkende Ziggo Internet verbinding in Nederland, dit heeft weer met andere rechten te maken. 
 

Zie ook dit topic:

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV
 

Voor in Belgie kunt u gewoon Ziggo Go app en via Chromecast kijken, Live TV en serie’s en films, maar geen replay TV.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV | Ziggo Community

 

Waarom werkt de app alleen met een Ziggo internetverbinding?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op Smart TV’s vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van  online diensten en is daarom geen open internetdienst. Wij houden ons hiermee aan de gemaakte afspraken met de content partijen. De app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Dit kan dus alleen worden aangeboden via ons eigen netwerk, de Ziggo internetverbinding.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ziggo Go op je televisie is alleen mogelijk via een Ziggo-internetaansluiting op het adres waar het Ziggo-abonnement afgenomen wordt. Voor de Ziggo Go-app, gelden andere regels. 

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-tv-voor-apple-tv-android-tv-en-amazon-fire-tv-57872

t512857
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus als ik een apk van de Ziggo Go app op de tv krijg geïnstalleerd, dan werkt het wel? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Niet op een Android TV, wel op je Android telefoon of tablet, er zijn 2 Ziggo Go App’s

 

Ziggo Go TV App Android TV


Ziggo Go app
 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
t512857 wrote:

Dus als ik een apk van de Ziggo Go app op de tv krijg geïnstalleerd, dan werkt het wel? 

gaan niet werken wat je zou kunnen proberen is casten vanuit de ziggo go app op je tablet of smartphone 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic