T035

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO herkent actief abonnement niet

Hallo,

 

Ik ben sinds vorige week donderdag 21-10 klant bij Ziggo met een TV Start-pakket, inclusief Ziggo Go. Helaas werkt Ziggo Go alleen nog steeds niet. Ik kan wel inloggen, maar krijg dan de melding 'Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken' in de app of 'Geen zenders beschikbaar' in de browser. Uiteraard heb ik het al op meerdere apparaten geprobeerd. In Mijn Ziggo zie ik wel dat het abonnement actief is en correct wordt herkend.

 

Op zaterdag 23-10 heb ik hierover via chat contact gehad, het zou toen binnen 4 uur werken. Op zondag 24-10 heb ik nogmaals gechat, nu zou het aan het einde van de middag zijn opgelost. Op dinsdag 26-10 heb ik gebeld, de medewerkster kon mij na het volledige troubleshoot-script te hebben doorlopen niet verder helpen en verwees mij naar de Ziggo Community.

 

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel, zodat een Ziggo-medewerker kan meekijken.

 

Alvast bedankt!

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

riesenas

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hier hetzelfde issue. Sinds dinsdag overgestapt van KPN naar Ziggo. alles werkt behalve Ziggo go. Op geen enkel device. Krijg overal de melding dat ik een abonnement nodig heb. Ik heb internet en tv complete. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @T035 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat de Ziggo Go app nog niet werkt zoals het hoort sinds je klant van on geworden bent op 21 oktober 2021! Het is goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en zo te zien staat het abonnement wat je afneemt wel actief. Normaliter moet het dan ook gewoon mogelijk zijn om via Ziggo Go of via www.ziggogo.tv online tv te kijken. Vermoedelijk gaat het mis in de achterliggende systemen waardoor de Ziggo Go app jouw abonnement niet "ziet". Ik heb jouw melding doorgegeven aan de juiste afdeling zodat dit z.s.m opgelost kan worden. Zodra ik een terugkoppeling voor je heb deel ik het onder dit topic. Mijn excuses voor het ongemak!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@riesenas Goed dat jij dit ook kenbaar maakt via de Community! Ik heb ook jouw melding doorgegeven aan de afdeling die dit kan oplossen. Je hoort het zodra ik meer weet. 

riesenas

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank! Tot nu toe werkt het nog niet. 

Ik zie ook staat dat ik geen mediabox heb, wat wel degelijk thuis staat. 

Ik heb Ziggo besteld via meervoordeel.nl Dit heb ik met een ander mailadres gedaan dan waarmee ik het ziggo-account heb aangemaakt. Zou dit problemen kunnen opleveren? Ik heb geprobeerd om het mailadres te wijzigen in mijn ziggo naar het mailadres waarmee ik besteld heb. Dit lukt echter niet omdat dit mailadres al in gebruik zou zijn. Ik kwam erachter dat dit een Vodafone inlog is. Dat zal echter heel oud zijn.  

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@riesenas Kun je controleren of je de juiste inloggegevens gebruikt voor het Mijn Ziggo account? Als je Mijn Vodafone gekoppeld hebt met Mijn Ziggo, dan veranderd de gebruikersnaam in het e-mailadres waarmee je voorheen inlogde op Mijn Vodafone. 

riesenas

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Paul, 

Dank voor je bericht, zojuist ziggo go geopend en...... het werkt! Op alle devices!
Weet niet wie of hoe het is opgelost maar belangrijkste is  dat het nu werkt. 

Grt, Richard 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

@riesenas Zo te zien was er in jouw geval sprake van enige vertraging in de achterliggende systemen waardoor de Ziggo Go app nog niet het abonnement zag wat gekoppeld is aan jouw klantnummer. Dat is inmiddels opgelost en verklaard waarom het nu werkt. Heel veel kijkplezier gewenst en alvast een fijn weekend! 😉

Uitgelicht topic