Hallo,
Ik ben sinds vorige week donderdag 21-10 klant bij Ziggo met een TV Start-pakket, inclusief Ziggo Go. Helaas werkt Ziggo Go alleen nog steeds niet. Ik kan wel inloggen, maar krijg dan de melding 'Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken' in de app of 'Geen zenders beschikbaar' in de browser. Uiteraard heb ik het al op meerdere apparaten geprobeerd. In Mijn Ziggo zie ik wel dat het abonnement actief is en correct wordt herkend.
Op zaterdag 23-10 heb ik hierover via chat contact gehad, het zou toen binnen 4 uur werken. Op zondag 24-10 heb ik nogmaals gechat, nu zou het aan het einde van de middag zijn opgelost. Op dinsdag 26-10 heb ik gebeld, de medewerkster kon mij na het volledige troubleshoot-script te hebben doorlopen niet verder helpen en verwees mij naar de Ziggo Community.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel, zodat een Ziggo-medewerker kan meekijken.
Alvast bedankt!