mvdhoeven wrote:
Ik had hetzelfde probleem met mijn splinternieuwe Samsung Tab A7.
Haperend beeld een paar seconde na het starten van een stream.
Had de laatste versie 2.3.54 (21900) geïnstalleerd staan, maar ook die heeft nog het probleem.
Door een oudere versie van de Ziggo Go App te installeren heb ik nu perfect vloeiend beeld.
Draai nu versie 2.3.44 (19102) i.p.v. de laatste versie van de app.
Is dus duidelijk een probleem met laatste versie van de Ziggo Go App.
In deze thread staat een linkje naar de apk en hoe te installeren:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/nexus-7-android-foutcode-146-ziggo-go-61728
Groeten,
Mathieu
Hoi Mathieu,
Bedankt voor deze geweldige tip. Ik heb nu die 19102 (versie 2.3.44) in gebruik, en inderdaad, die hapert niet. Ik ben er blij mee! Alleen in de app even uitzetten dat Ziggo Go niet automatisch wordt geüpdatet! Dan heb je weer hetzelfde probleem. Dat overkwam mij dus?.
Maar wat een misser zeg, die laatst uitgegeven versie van de Ziggo Go App.
Ik ben weken intensief bezig geweest om het probleem te bestrijden. Mijn tablet is drie of vier keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Van alles geprobeerd. De app installeren, verwijderen en weer opnieuw installeren. Zoveel mogelijk apps verwijderd of uitgeschakeld. Zonder resultaat.
Na correspondentie over dit gebeuren met Samsung, de tablet bij hun aangemeld en op laten halen voor inspectie/reparatie. Samsung heeft niets kunnen vinden, de tablet is prima. En die Ziggo Go app blijft maar haperen. Later heeft Samsung nog op afstand gekeken naar mijn bevindingen via Smart Tutor. Resultaat: geen probleem met de tab. Wel met de app. Zij waren overigens ook van mening dat die app inderdaad het probleem was.
Overigens was dit een prima service van Samsung.
En als je nu de berichten leest op dit forum, dan worden allerlei mogelijke gebeurtenissen/omstandigheden aangeduid die mogelijk de oorzaak zouden kunnen zijn van deze hapering. Maar niets is minder waar. De Ziggo Go app werkt gewoon niet goed op sommige apparaten. Die app had nooit uitgebracht mogen worden. Ik begrijp dan ook niet dat Ziggo niet adviseert om terug te gaan naar een oudere, goed werkende versie.
Hè hè, als app 2.3.44 het blijft doen, dan kan ik eindelijk de tablet eens in gaan richten zoals ik hem graag wil hebben. Het is eigenlijk absurd dat ik weken bezig ben geweest met een hoop gedoe omdat Ziggo een niet goed werkende app op de markt heeft gezet en veelal het probleem bij de gebruiker probeert te leggen. Teleurstellend!
Met vriendelijke groet,
Jan