marco a.

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo Go hapert

Ondanks goede wifi toch haperend beeld tv op mijn telefoon. Hoe komt dat?

 

**

Toevoeging van Ziggo moderator:

Maak je gebruik van Ziggo GO en ervaar je haperend beeld en geluid? Los het op met behulp van de stappen op deze pagina.

 

Lost dat het niet op en weet je zeker dat de verbinding sterk en stabiel is? Start dan je eigen topic waarin je vermeldt wat je precies ervaart, op welk apparaat en wat je tot nu toe hebt geprobeerd om het op te lossen. Dan duiken we er samen in!

**

109 Reacties 109
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
jorn mulder wrote:

nou op mijn pc wel. of dat het geluid weg valt, of dat ziggo app go zegt dat ik een slechte internet vinbinding heb, en gaat bufferen etc etc.

 

Je bent duidelijk niet de enige blijkbaar betreft het hoofdzakelijk windows computers en zowel de app als de browsers. 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

ja gewoon slechte app ! voor Win10 version 2004 = laatste versie van winsows.

eigenlijk compleet nieuwe versie van windows.

 

mijn browser ziggo tv doet het wel gewoon, Chrome heb ik.

 

maar ik vindt de app handiger, en daarom wil ik gewoon dat het werkt als ziggo iets aanbied wat handig is, maar tja als het niet goed werkt..  

 

daarom geef ik aan dat de app dus gewoon heel slecht is, helaas, want de app is makkelijker dan eerst google openen en dan pagina en inloggen als je inlog niet opgeslagen hebt.. gedoe om niks.

 

dus laat A.U.B de App weer normaal werken, zodat ie het gewoon doet.

 

en ook belachelijk kan niet eens F1 terug kijken op humax op tv !!!

en dat straks voor over de 60 euro, nee dan moet ik de mediaboxxl aanschaffen..

 

dus kan alleen f1 kijken oop pc boven waar het 10 graden warmer is,

 

lekker dan Ziggo   .   NOT !!!

 

ik wil gewoon met tv start en internet compleet, tv treug kunnen kijken

maar nee dan ben ik weer 8 euro duurder uit van een "beter kastje die wel meer zenders ontvangt en meer terug kan spelen..

 

ben ik straks weer over de 80 euro kwijt oh nee is nu al over de 90 als ik alles max moet..

 

terug gewoon ervoor dat standaart tv en die humax gewoon alle tv zenders gemist kunnen kijken !!!! voor dat geld wat ik elke maand betaal !!!

 

moet ik voor 5 of 8 euro meer per maand ander kastje hebben, TSSSS !

 

als of ik nog niet genoeg betaal !

 

en dat ook nog een met een ziggo app die dan niet werkt of dan wel en dan niet en dan misschien en dan weer niet en dan weer wel , wordt er gek van !!!

 

BAGGER service ! en wat je betaald en wat je niet krijgt..

 

kan niet eens F1 terug kijken op TV terwijl ze sponsors zijn.

 

 

Zit echt nu sterk te denken om echt te stoppen met ziggo en naar kpn te gaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jorn mulder,

Zoals eerder aangegeven; probeer je meldingen in één bericht te stoppen. Je kunt je bericht hier nog aanpassen tot 15 minuten na plaatsing, door op de 3 puntjes te drukken. Je losse berichten hierna hebben geen toegevoegde waarde en komen de leesbaarheid en overzichtelijkheid niet ten goede. Ik heb ze dan ook verwijderd.

Ik snap ontzettend goed dat je gefrustreerd bent dat het niet werkt. In mijn vorige bericht zei ik niet dat ik wist wat je al had geprobeerd, alleen dat je eigenlijk de conclusie al trekt dat de app slecht is en we er niets aan kunnen doen. Dat is jammer, want ik herken lang niet alles wat je aangeeft. Laat ik eerst aangeven wat wél bekende storingen zijn die overlappen met wat je meldingen: Bij de Windows 10-app krijgen we meldingen binnen dat het geluid wegvalt. Dit gebeurt bij Replay TV op willekeurige momenten. Verder hebben we op twee momenten bij de F1-kwalificatie problemen gehad, dit gold echter alleen voor Apple apparatuur en was van korte duur. Tot slot hebben we kort last gehad van instabiliteit van de stream via Microsoft Edge. Ook dit is volledig opgelost.

Het geluidsissue loopt nog. Ervaar je dat ook constant, maar wil je toch de app blijven gebruiken, dan raad ik je aan van de Chrome App gebruik te maken.

Conclusie: Wat je nu ervaart is niet bekend en daarvoor hebben we dus meer informatie/tests nodig. We moeten dan samen uitsluiten waar je problemen vandaan komen. Is het bijvoorbeeld het netwerk (hebben alle apparaten op het netwerk er last van) of juist apparaat-gebonden (andere apparaten hebben er geen last van op hetzelfde netwerk).

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

en waar laten jullie horen, wanneer de ziggo app het wel weer gewoon normaal doet op Win10 ?

 

of moet ik elke dag proberen of hij het doet of niet ?

en maar afwachten ?

en Nee ik kan niet elk bericht bij elkaar voegen ! want het zijn van verschillende dagen. dus.

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

en Nee ik kan niet elk bericht bij elkaar voegen ! want het zijn van verschillende dagen. dus.

 

en die laatste krijg ik nu niet weg. ik kan niks verwijderen.

 

 

miss tot ooit of nooit , daag.

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

kan niet eens voor 60+ euro tv terug kijken met een humax als je tv start hebt !

belachelijk !  ik ga weer terug naar kpn, waar ik wel gewoon voor dat bedrag tv gemist kan kijken van alle zenders !

 

helemaal klaar met ziggo en hun ziggo go app en geen tv gemist kunnen kijken op tv.

alleen op de app.

 

Belachelijk !

 

Ziggo: nee dan moet je compleet nemen,

ben ik weer een paar euro meer kwijt per maand.

 

Daaaag Ziggo !

ik zeg tot nooit weer 🙂

 

 

Syriana

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar helaas hetzelfde probleem als de topicstarter marco a.

Ik heb ook een OnePlus 3 en sinds een aantal weken blijft bij mij het beeld ook haperen bij de app (zowel Replay TV als Live TV), het geluid loopt wel goed door.

Ik heb in mijn statusbalk van mijn telefoon de verbindingsstatistieken aanstaan en merk dat die de eerste paar seconden maar echt met meerdere MB/s buffert en daarna niet meer totdat ik hem een tijd op pauze heb gezet of 10 seconden terug of 30 seconden vooruit ga.

Mijn WiFi is voor de rest prima, en ondervind geen problemen met de Ziggo Go app op mijn Xiaomi Mi Box S (Android TV).

Op mijn bedraade PC met Firefox werkt het ook prima.

Op een andere WiFi netwerk heb ik hetzelfde probleem, ik ondervind alleen geen probleem als ik op mijn telefoon via Chrome naar ziggogo.tv ga, dan werkt het wel gewoon prima.

Ligt dus wat mij betreft toch echt aan de Ziggo Go app voor Android. Heb hem al een keer geheel verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dat mocht ook niet baten (incl. het legen van cache en opslag van de app).

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
jorn mulder wrote:

 

 

helaas zit ik tot volgend jaar juni aan Ziggo vast !

 

wat voor boete krijg ik als ik het wel op wil zeggen? omdat ik ziggo niet meer wil ??

en hoe hoog is die “boete” ???

 

ik moet er toch van af kunnen? ook al heb ik een 1 jaar contract ?

 

 

P.R

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu ook ontdekt dat als ik via Chrome kijk ipv de app dat ik dan geen last heb van een schokkerige beeld. Alle andere streaming diensten zoals YouTube en Prime Video en Netflix werken wel goed. Het moet dus echt aan de ZiggoGo app liggen. Dit allemaal via mijn Redmi Note 9 Pro.

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
P.R wrote:

Ik heb nu ook ontdekt dat als ik via Chrome kijk ipv de app dat ik dan geen last heb van een schokkerige beeld. Alle andere streaming diensten zoals YouTube en Prime Video en Netflix werken wel goed. Het moet dus echt aan de ZiggoGo app liggen. Dit allemaal via mijn Redmi Note 9 Pro.

helaas ziggi blijft ziggo, en ze doen geen fuk er aan dat ik niks kan terug kijken met een humax op tv, snap ook niet dat ze die nog aan klanten mee geven ! belachelijk.

en dan ja nu moet ik weer voor 5 a 8 euro per maand meer betalen om wel uitzending gemist te kijken., maar goed laat maar, helemaal klaar met ziggo.

 dus als app raar doet op pc kan ik ook niet naar beneden om op tv verder te kijken. SUPER HANDIG ZIGGO !!!

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Fijn, ik ga verhuizen, ben ik eindelijk van ziggo af !

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @P.R,

Goed dat je verder bent gaan testen! Ik begrijp dus dat het goed werkt op het moment dat je het via de browser op je telefoon zelf bekijkt?

Heb je al eens geprobeerd de cache van de app te verwijderen, zodat we zeker weten dat die ook helemaal leeg is? Dit vind je bij de instellingen van je telefoon zelf.

Het is mogelijk dat het apparaat-specifiek is, maar ik ben er nog niet meer meldingen over tegen gekomen. Wel heb ik even bij de reviews rondgekeken, maar daar kwam ik slechts 2 meldingen tegen waarvan jij volgens mij ook 1 bent  

Naast de cache-optie, zijn er wellicht nog apps op de achtergrond die hier invloed op zouden hebben?

 

@jorn mulder - Het is duidelijk dat je verre van tevreden bent, maar niet juist om te zeggen dat we er niets om geven en er niets aan doen. In jouw situatie kan er van alles aan de hand zijn. Ik heb voor de zekerheid alvast je verbinding gecontroleerd en dat ziet er goed uit. Zoals eerder aangegeven raad ik aan om (tijdelijk) gebruik te maken van Google Chrome (eventueel de Chrome-app) en niet van de Windows 10 app of Edge. Wat betreft je abonnement: Met TV Start heb je TV Gemist, die opties zijn daar inderdaad beperkter.

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @P.R,

Goed dat je verder bent gaan testen! Ik begrijp dus dat het goed werkt op het moment dat je het via de browser op je telefoon zelf bekijkt?

Heb je al eens geprobeerd de cache van de app te verwijderen, zodat we zeker weten dat die ook helemaal leeg is? Dit vind je bij de instellingen van je telefoon zelf.

Het is mogelijk dat het apparaat-specifiek is, maar ik ben er nog niet meer meldingen over tegen gekomen. Wel heb ik even bij de reviews rondgekeken, maar daar kwam ik slechts 2 meldingen tegen waarvan jij volgens mij ook 1 bent  

Naast de cache-optie, zijn er wellicht nog apps op de achtergrond die hier invloed op zouden hebben?

 

@jorn mulder - Het is duidelijk dat je verre van tevreden bent, maar niet juist om te zeggen dat we er niets om geven en er niets aan doen. In jouw situatie kan er van alles aan de hand zijn. Ik heb voor de zekerheid alvast je verbinding gecontroleerd en dat ziet er goed uit. Zoals eerder aangegeven raad ik aan om (tijdelijk) gebruik te maken van Google Chrome (eventueel de Chrome-app) en niet van de Windows 10 app of Edge. Wat betreft je abonnement: Met TV Start heb je TV Gemist, die opties zijn daar inderdaad beperkter.

 

Humax kan niks terug kijken! niet eens ziggo sport. en niks via de tv gids.

snap echt niet dat jullie dat ding nog naar klanten sturen ! kan je helemaal niks mee !

en wel 60 + pl euro per maand betalen, echt belachelijk !

nee dan moet je de xl box aanschaffen, voor nog meer geld per maand als je tv gemist wil kijken, je tuurlijk, en ook nog eens loop ik die 3 wifi boosters net 2 maanden mis. t.w.v. 150 euro.  ben al jaren klant bij ziggo, en ik krijg niks.. lekker dan NOT.

 

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

en jaren klachten bij mijn ouders, hebben we ooit 1 cent terug gezien, nee tuurlijk niet.

 

dus ik ga straks weer verhuizen.

 

daag.

P.R

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zoals gevraagd de cache geleegd van de ZiggoGo app maar de probleem blijft. Ik heb ook geen andere app draaien tijdens het testen ervan. Ik heb ook al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren maar ook dat helpt niet. Het moet echt aan de app zelf liggen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @P.R,

Helder. Ik ga hierover navraag doen en controleren of we hier meer meldingen over binnen hebben gekregen. Als ik nieuws heb, hoor je van me!

 

Aanpassing: Daar ben ik alweer! In de laatste updates zijn er voor enkele specifieke Android-apparaten (ik heb helaas nog geen lijst) verbeteringen aangebracht die de stabiliteit moeten verbeteren (geen haperingen meer). Kunnen jullie controleren of je de laatste versie die eergisteren is verschenen? Hij is goed te herkennen door een ander (zwart) logo. Dit geldt ook voor de OnePlus 3 van  @Syriana.

P.R

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die nieuwste versie had ik al en heeft niet geholpen jammer genoeg

Syriana

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij na het updaten naar de nieuwste versie geeft die helaas nog dezelfde problemen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helaas! Ik heb zojuist overleg gehad hierover en heb nog een paar aanvullende vragen voordat ik de situaties verder doorzet:

-Gebeurt het ook op een SD-kanaal? NPO Nieuws is bijvoorbeeld een SD-kanaal

-Merk je nog verschil tussen Live TV, Replay TV & Movies/Series?

-Sinds wanneer heb je hier last van? Sinds een bepaalde update? Of al sinds je dit toestel hebt?

Syriana

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Het gebeurt ook op een SD-kanaal (NPO Nieuws)
  • Geen verschil tussen Live TV en Replay TV (had ik al eerder aangegeven)
  • Ik heb zelf geen Movies & Series dus dat kan ik niet testen.
  • Ik heb hier een aantal weken al last van (ook al eerder aangegeven)
  • Voorheen deed het het altijd prima.

 

Uitgelicht topic