Alex Ziggo wrote:
Hi @jorn mulder,
Ik heb een paar reacties van je samengevoegd. Allemaal losse reacties die over hetzelfde gaan komt het overzicht en de leesbaarheid niet ten goede.
Jammer dat Ziggo GO niet goed bij je werkt, maar op basis van je berichten krijg ik niet de indruk dat je openstaat om dingen te testen of uit te sluiten. Ikzelf, en met mij vele anderen, gebruik de app zonder problemen. Iets standaard fout in de software kan het dus niet zijn. Natuurlijk kan er eens een hapering voorkomen of iets misgaan, maar standaard is dat zeker niet het geval.
Je geeft aan dat je het ervaart op je Windows 10 computer. We hebben op dit moment een probleem in onderzoek waarbij Edge niet goed overweg kan met Ziggo GO. Mocht je van deze browser gebruik maken, dan raad ik je aan eens een andere te proberen zoals Chrome. Heb je de app op Windows 10 ook al eens geprobeerd?
pardon? ik heb alles al geprobeerd ! hoe weet jij nou wat ik geprobeerd heb, sorry hoor,
daaag en ik krijg de indruk dat je alleen maar dingen afzeikt ipv een keer aan geeft waneer het opgelost wortdt ! wat krijgen we nou zeg.
en ik heb wel chrome ja dat is het probleem OOK NIET !!
ziggo bakt er gewoon niks van ! geef het gewoon een keer toe !
ziggo go app is gewoon bagger !!!
maar nee dan zeg je dat ik geen dingen wil proberen ?
Ziggo probeer ziggo go app te fixen !!! en leg de vraag niet steeds bij de klant neer !!