marco a.

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo Go hapert

Ondanks goede wifi toch haperend beeld tv op mijn telefoon. Hoe komt dat?

 

**

Toevoeging van Ziggo moderator:

Maak je gebruik van Ziggo GO en ervaar je haperend beeld en geluid? Los het op met behulp van de stappen op deze pagina.

 

Lost dat het niet op en weet je zeker dat de verbinding sterk en stabiel is? Start dan je eigen topic waarin je vermeldt wat je precies ervaart, op welk apparaat en wat je tot nu toe hebt geprobeerd om het op te lossen. Dan duiken we er samen in!

**

109 Reacties 109
marco a.
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

“dat het 4G ook slecht werkt” moet zijn : dat het 4G ook goed werkt, neem ik aan

P.boon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go app happert alleen bij live tv +yerugkyerug kijken en niet bij films of series on demand.

P.boon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Terug kijken bedoel ik

P.R

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net een nieuwe telefoon, een Redmi Note 9 Pro. Via de Ziggo speedtest krijg ik een download van 251 Mbps. Snel zat toch. Echter als ik iets via Netflix kijk dan happerd het beeld niet. Het lijkt dus echt aan de Ziggo Go app te liggen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @P.R, goed dat je dit topic hebt gevonden, welkom!

Hoewel de gemeten snelheid op dat moment goed is, kan het natuurlijk nog wel instabiel zijn. Heb je nog andere apparaten in huis en zo ja, hoe werkt het daar op?

Tot nu toe lijkt er wel een rode draad te zitten in de apparaten die gebruikt worden. Ik ga hier achteraan!

P.R

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had dit probleem hiervoor op mijn oude telefoon niet een LG G6. Als de verbinding toch instabiel zo kunnen zijn zoals jij suggereert dan had ik daar ook last van moeten hebben met andere streaming diensten toch? Al mijn andere streaming diensten werken gewoon perfect dus lijkt mij dat mijn verbinding gewoon stabiel is. Het enige wat ik kan bedenken dat anders is is dat mijn nieuwe telefoon draait op Android 10 en mijn oude niet. Maar nogmaals die probleem gebeurt alleen maar bij de Ziggo Go app alle andere streaming diensten werken perfect.

marco a.
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hij doet het gelukkig weer !!!!!!!!

Vanzelf, blijkbaar. Want ik heb niks bijzonders gedaan.

 

marco a.
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Te vroeg gejuicht. Vandaag hapert hij weer

Dave58

Level 6
  • 125Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes
marco a. wrote:

Te vroeg gejuicht. Vandaag hapert hij weer


Hier ook weer,kan geen toeval meer zijn tijden F1  en nu ook nog voetbal erbij. 1 goede tip Marco,heeeeeel lang wachten met juichen

Diesh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier exact hetzelfde probleem! Telefoon is een ramp om Ziggo go app te gebruiken. Kan niets kijken zonder haperingen, dit bij tv kijken, terugkijken en mijn bewaarde afleveringen!

Andere devices werken prima! 

 

Zonde gezien wat er maandelijks betaald wordt! 

 

Bij mij is het trouwens op wifi en 4G. Maakt niets uit. App ook al opnieuw geïnstalleerd, maar niets lijkt dit probleem te verhelpen helaas!

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

ik heb er ook last van, ik wordt er dizzy van omdat het beeld om de 2 sec heel even stil staat…

 

komt er nog een oplossing? anders stap ik wel weer over naar kpn.

 

altijd wel iets met ziggo.

 

setup: pc, win10 nieuwste versie, en nieuwe pc die prima is.

en 250 mb internet via Lan kabel.

 

oh ja :  het geluid valt ook vaak weg in ziggo go app en als ik van zender verander en terug ga heb ik wel weer geluid.. ook super irritant !

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
marco a. wrote:

Ondanks goede wifi toch haperend beeld tv op mijn telefoon. Hoe komt dat?

 

Omdat de Ziggo GO App gewoon niet goed werkt, daarom dus.

slechte software!

 

en er zijn zo veel mensen die de ziggo app handiger vinden,

maar moeten wij klanten van ziggo maar met een andere optie werken.

 

dan zeg ik tegen ziggo Maak die app !  of biedt het gewoon NIET aan als het zooo slecht is !

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

in Winsum bij mijn ouders echt JAREN slechte internet etc.

250 mb internet. en tv max.  elke maand betalen.

en maar 3 a 5mb  max 15 mb op de tablet.

 

ooit een bedrag terug gekregen omdat het totaal niet werkte? NOPE

en maar roepen, dat ze veral goed internet garanderen !

NIET DUS !!

 

overgestapt naar kpn, en nu is het veel beter. en ook nog eens voor minder geld per maand.

 

als dit zo door gaat met die ziggo app van jullie, of dingen die niet werken.

dan weet ik ook wat ik ga doen .. over op kpn

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
marco a. wrote:

Hij doet het gelukkig weer !!!!!!!!

Vanzelf, blijkbaar. Want ik heb niks bijzonders gedaan.

 

Nog verrekte slecht ! 1 maand later, uhm oh nee al veel langer...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jorn mulder

Ik heb een paar reacties van je samengevoegd. Allemaal losse reacties die over hetzelfde gaan komt het overzicht en de leesbaarheid niet ten goede. 

Jammer dat Ziggo GO niet goed bij je werkt, maar op basis van je berichten krijg ik niet de indruk dat je openstaat om dingen te testen of uit te sluiten. Ikzelf, en met mij vele anderen, gebruik de app zonder problemen. Iets standaard fout in de software kan het dus niet zijn. Natuurlijk kan er eens een hapering voorkomen of iets misgaan, maar standaard is dat zeker niet het geval.

Je geeft aan dat je het ervaart op je Windows 10 computer. We hebben op dit moment een probleem in onderzoek waarbij Edge niet goed overweg kan met Ziggo GO. Mocht je van deze browser gebruik maken, dan raad ik je aan eens een andere te proberen zoals Chrome. Heb je de app op Windows 10 ook al eens geprobeerd?

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @jorn mulder

Ik heb een paar reacties van je samengevoegd. Allemaal losse reacties die over hetzelfde gaan komt het overzicht en de leesbaarheid niet ten goede. 

Jammer dat Ziggo GO niet goed bij je werkt, maar op basis van je berichten krijg ik niet de indruk dat je openstaat om dingen te testen of uit te sluiten. Ikzelf, en met mij vele anderen, gebruik de app zonder problemen. Iets standaard fout in de software kan het dus niet zijn. Natuurlijk kan er eens een hapering voorkomen of iets misgaan, maar standaard is dat zeker niet het geval.

Je geeft aan dat je het ervaart op je Windows 10 computer. We hebben op dit moment een probleem in onderzoek waarbij Edge niet goed overweg kan met Ziggo GO. Mocht je van deze browser gebruik maken, dan raad ik je aan eens een andere te proberen zoals Chrome. Heb je de app op Windows 10 ook al eens geprobeerd?

 

pardon? ik heb alles al geprobeerd ! hoe weet jij nou wat ik geprobeerd heb, sorry hoor, 

 

daaag en ik krijg de indruk dat je alleen maar dingen afzeikt ipv een keer aan geeft waneer het opgelost wortdt ! wat krijgen we nou zeg.

en ik heb wel chrome ja dat is het probleem OOK NIET !!

 

ziggo bakt er gewoon niks van ! geef het gewoon een keer toe !

ziggo go app is gewoon bagger !!!

 

maar nee dan zeg je dat ik geen dingen wil proberen ?

Ziggo probeer ziggo go app te fixen !!! en leg de vraag niet steeds bij de klant neer !!

 

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

hmmm volgens mij is het weer goed…

hij doet het volgens mij weer normaal.

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

oh toch niet, nu gaat hij gewoon uit en krijg ik een zwart scherm en pc reboot ineens,

of zegt dat ik niet genoeg breedbante heb kwa internet.

 

dus ziggo go app doet nogsteeds raar…

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Bij telefoons of tablets kan de chipset meespelen. Het zal de eerste provider niet zijn die hiermee problemen heeft.

Ik gebruik zelf een SM -T590 Samsung tab A(2018) en ik ondervind geen problemen ook niet met het streamen naar een Cromecast (v3?) de uhd versie.

Ik kan bevestigen dat zowel in edge als de app op mijn win10 pc geen problemen waren.

jorn mulder

Level 1
  • 70Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

nou op mijn pc wel. of dat het geluid weg valt, of dat ziggo app go zegt dat ik een slechte internet vinbinding heb, en gaat bufferen etc etc.

 

Uitgelicht topic