Vraag
Reacties
Oplossing
Roja
Level 1

Ziggo Go - geen mediabox

Ik heb sinds een week de nieuwe ziggo Next, box, echter werkt de GO app op mn telefoon niet meer, er wordt aangegeven dat ik “geen mediabox heb” en “een abonnement moet hebben”
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Roja . Welkom hier!
Zo te zien heb je niet gewoon een abonnement omgezet, maar een heel nieuw abonnement aangevraagd met mediabox Next.
Dit nieuwe abonnement staat op een nieuw klantnummer en met dit nieuwe klantnummer moet je een nieuw MijnZiggo account aanmaken. Met dat account kan je dan weer gebruik maken van Ziggo GO.

Ik vermoed dat je nu gewoon inlogt op het oude account, waar geen abonnement meer aan gekoppeld is :-).

Laat je weten hoe het gaat?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dan zal de activatie niet goed doorgelopen zijn.

Heb je de Ziggo Go aap al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
0 Kudos
Roja
Level 1
Topicstarter
Ja heb ik gedaan..
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
OK, ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen inde achtergrond zien wat er loos is.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Even nog voor de zekerheid?
Log je in met je Mijn Ziggo login gegevens?
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Roja . Welkom hier!
Zo te zien heb je niet gewoon een abonnement omgezet, maar een heel nieuw abonnement aangevraagd met mediabox Next.
Dit nieuwe abonnement staat op een nieuw klantnummer en met dit nieuwe klantnummer moet je een nieuw MijnZiggo account aanmaken. Met dat account kan je dan weer gebruik maken van Ziggo GO.

Ik vermoed dat je nu gewoon inlogt op het oude account, waar geen abonnement meer aan gekoppeld is :-).

Laat je weten hoe het gaat?
Roja
Level 1
Topicstarter
goedenavond, iedereen dank voor uw hulp !
Lycke Ziggo ; ik heb de app verwijderd en opnieuw, hoe weet de app dat ik een nieuw abonnement heb ? , moet ik dan een nieuw account aanmaken ?
0 Kudos
Roja
Level 1
Topicstarter
Duidelijk opgelost !
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
0 Kudos