1
Vraag
2
Reacties
Roja

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go - geen mediabox

Ik heb sinds een week de nieuwe ziggo Next, box, echter werkt de GO app op mn telefoon niet meer, er wordt aangegeven dat ik “geen mediabox heb” en “een abonnement moet hebben”
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14187Posts
  • 1182Oplossingen
  • 6203Likes
Hey Roja . Welkom hier!
Zo te zien heb je niet gewoon een abonnement omgezet, maar een heel nieuw abonnement aangevraagd met mediabox Next.
Dit nieuwe abonnement staat op een nieuw klantnummer en met dit nieuwe klantnummer moet je een nieuw MijnZiggo account aanmaken. Met dat account kan je dan weer gebruik maken van Ziggo GO.

Ik vermoed dat je nu gewoon inlogt op het oude account, waar geen abonnement meer aan gekoppeld is :-).

Laat je weten hoe het gaat?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76805Posts
  • 5223Oplossingen
  • 22716Likes
Dan zal de activatie niet goed doorgelopen zijn.

Heb je de Ziggo Go aap al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Roja
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb ik gedaan..
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76805Posts
  • 5223Oplossingen
  • 22716Likes
OK, ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen inde achtergrond zien wat er loos is.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76805Posts
  • 5223Oplossingen
  • 22716Likes
Even nog voor de zekerheid?
Log je in met je Mijn Ziggo login gegevens?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14187Posts
  • 1182Oplossingen
  • 6203Likes
Hey Roja . Welkom hier!
Zo te zien heb je niet gewoon een abonnement omgezet, maar een heel nieuw abonnement aangevraagd met mediabox Next.
Dit nieuwe abonnement staat op een nieuw klantnummer en met dit nieuwe klantnummer moet je een nieuw MijnZiggo account aanmaken. Met dat account kan je dan weer gebruik maken van Ziggo GO.

Ik vermoed dat je nu gewoon inlogt op het oude account, waar geen abonnement meer aan gekoppeld is :-).

Laat je weten hoe het gaat?
Roja
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedenavond, iedereen dank voor uw hulp !
Lycke Ziggo ; ik heb de app verwijderd en opnieuw, hoe weet de app dat ik een nieuw abonnement heb ? , moet ik dan een nieuw account aanmaken ?
Roja
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duidelijk opgelost !
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76805Posts
  • 5223Oplossingen
  • 22716Likes
TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic