1
Vraag
2
Reacties
vanloonmichel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go geeft "geen toestemming"

Hoi,

sinds vandaag lid van ziggo. nu heb ik ziggo GO geinstalleerd maar die geeft "geen toestemming".
moet ik nog iets doen? zou niet weten wat.

ik hoor graag.

Michel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het kan tot 72 uur duren voordat alle systemen bij Ziggo zijn bijgewerkt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het kan tot 72 uur duren voordat alle systemen bij Ziggo zijn bijgewerkt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @vanloonmichel. Welkom op de Ziggo Community, en welkom bij Ziggo als provider! Hoe bevalt het abonnement je tot nu? Is de bestelling, ontvangst en installatie goed gegaan?

Het kan inderdaad eventjes duren voor alle rechten op je klantnummer "doorgelopen" zijn, zodat je van ZiggoGO gebruik kunt maken. Hoe gaat het nu? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic