Zojuist heb ik gesproken met de MKB afdeling van ziggo en die geeft aan dat wij geen recht hebben op Ziggo Go ook al staat dat op internet wel aangegeven.
Omdat wij een zakelijk internet abonnement hebben en daar ook TV bij willen hebben wordt daar een particulier TV abonnement bij gekoppeld.
In het verleden heeft Ziggo Go altijd gewerkt echter bij Ziggo is intern besloten om dit te blokkeren omdat hier geen recht op zou bestaan.
De medewerker van de MKB afdeling geeft aan dat er gewerkt wordt aan een oplossing voor klanten met deze constructie, echter kon hij niet aangeven wanneer dit opgelost wordt en of hier extra kosten voor bij gaan komen.
Mocht ik over een week nog niks gehoord hebben dan moet ik maar opnieuw bellen op het nummer 0800 0620 en vragen naar de MKB afdeling.
Frustrerend is wel dat ik hier gisterenmiddag lange tijd mee bezig ben geweest en ook vandaag van 10:00 tot 14:15 bezig ben met bellen, chatten en forumberichten plaatsen.
Eindresultaat is dat er afgewacht moet worden totdat er bij Ziggo iemand gaat reageren om dit op te lossen.