natasluke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo Go foutmelding op laptop 1002

Sinds vanmorgen kan ik geen ZiggoGo (tv) meer kijken op mijn laptop. Kan wel inloggen maar krijg de melding: niet beschikbaar met code 1002. Kan wel mijn bewaarde programma's kijken. Heb net een half uur met de klantenservice van Ziggo aan de telefoon gezeten, maar helaas had hij geen oplossing. Iemand van jullie hier bekend mee? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Omdat er nog steeds storing is kan je beter dit topic even bekijken of de issue hier voor komt, Ziggo Go werkt nog niet optimaal. Jammer dat de Klantenservice geen oplossing weet en zal dit ook even doorgeven aan een Ziggo Medewerker.

 

Heb je voor de zekerheid, geen VPN of Adblocker aan staan, als die aanstaat kan Ziggo Go ook blokkeren.

Welke browser gebruik je op de PC en druk eens op het slotje voor de URL en kijk of je toestemmingen goed staan.

 

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Omdat er nog steeds storing is kan je beter dit topic even bekijken of de issue hier voor komt, Ziggo Go werkt nog niet optimaal. Jammer dat de Klantenservice geen oplossing weet en zal dit ook even doorgeven aan een Ziggo Medewerker.

 

Heb je voor de zekerheid, geen VPN of Adblocker aan staan, als die aanstaat kan Ziggo Go ook blokkeren.

Welke browser gebruik je op de PC en druk eens op het slotje voor de URL en kijk of je toestemmingen goed staan.

 

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

hollandia62

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja hier ook die melding sinds vandaag. Kijk altijd op de pc. Werkt nu niet. Firefox en Microsoft edge browser werkt niet. Ziggo ap op mijn mobiel werkt wel. 

Uitgelicht topic