Ridmar

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Go - foutmelding Niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld, code 2031

Ik wilde reageren op moderator Steven die antwoordt aan Hannie Dijkstra, maar het reageren daar werkt niet. Ik heb hetzelfde probleem als Hannie: 'Niet beschikbaar, deze video kan niet worden afgespeeld, code 2031.'

Mijn tablet is Lenovo P10, android 9.

Op mijn smartphone Samsung M21, android 11 wekt het goed. Een gewone televisie heb ik niet. Ik heb het tablet al gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat heeft niet geholpen.

26 Reacties 26
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

is de tablet up-to-date ? 

en staat de tijd en datum goed?

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Tablet heb ik gisteren teruggebracht naar fabrieksinstellingen. Toen kreeg ik ook een systeemupdate. Tijd en datum staat goed. Tablet is 20 maanden oud.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

heb  je de app daarna al uitgelogd verwijderd apparaat opnieuw opstarten app installeren en inloggen 

 

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Fout-code-2031-bij-afspelen-Ziggo-Go-app-op-Samsung-tablet/td...

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies gedaan wat u schreef. Het is ongeveer een half uur goed gegaan, toon verscheen de melding Niet Beschikbaar weer.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Ridmar

 

Het probleem met foutcode 2031 was een lange tijd opgelost, maar lijkt toch weer terug te keren gezien de aantal ontvangen meldingen.

Het is voor ons onderzoeksteam erg belangrijk meer informatie te ontvangen om het helder te krijgen.

Zou je daarvoor de volgende informatie willen aanleveren?

Software versie Android:

Software versie Ziggo GO:

Ervaar je het probleem ook via www.ziggogo.tv?

Werken andere apps zoals Netflix en Videoland probleemloos?:

Treed de foutmelding op bij Live TV/Replay TV/ On Demand?:

 

Zorg er tevens voor dat je je adresgegevens hebt ingevuld in je profiel (alleen zichtbaar voor Ziggo moderators), dan kunnen we het koppelen aan je klantnummer.

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klantnumer is  **verwijderd door moderator ivm privacy**

Software versie Android 9

Software versie Ziggo Go 4.33.0

ziggogo.tv werkte wel,maar na ongeveer een half uur kreeg  ik de melding: Deze video kan momenteel niet worden afgespeeld. Toen ik weer opnieuw begon, bleef het wel een paar uur goed.

Netflix en Videoland heb ik niet.

Live tv en On demand heb ik ook niet. Bij TV Replay is de foutmelding hetzelfde.

Henkie57

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb dit ook om mijn IPad en IPhone 8. Om gek van te worden. Probleem ontstaan na aanschaf mediabox Next en wordt steeds erger. 

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, bij mij wordt het ook steeds erger. Vreemd genoeg heb ik het alleen op mijn Lenovo tablet, maar niet op mijn smartphone Samsung M21.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

@Henkie57 

kun je eens uitloggen app verwijderen ipad opnieuw opstarten app installeren inloggen

 

als het dan nog niet is opgelost kun je dan de gegevens waar @Jamyla   om vroeg in het topic zetten

klantnummer mag je overslaan want dat is niet slim en tegen de huisregels om op het community in een topic te delen en dat kan een moderator via je postcode en huisnummer opzoeken 

 

  • Klantnummer: kan moderator zelf opzoeken

    Software versie Android:

    Software versie Ziggo GO:

    Ervaar je het probleem ook via www.ziggogo.tv?

    Werken andere apps zoals Netflix en Videoland probleemloos?:

    Treed de foutmelding op bij Live TV/Replay TV/ On Demand?:

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

 

@Ridmar 

smartphone Samsung M21  is een redelijk nieuw toestel het lijkt mijn dat het om een bug gaat @Jamyla  kan de melding doorzetten naar de juiste afdeling zodat er een oplossing voor kan komen

Henkie57

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

geen probleem met internet, tv en terugkijken, Netflix, Videoland.

Probleem alleen met Ziggo app op IPad 6 OS 14.6 en IPhone 8.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ridmar, je geeft in je laatste bericht aan dat het steeds erger wordt. Ervaar je het probleem niet constant? Zijn er periodes dat het goed gaat en je foutcode -2031 niet te zien krijgt?

 

@Henkie57 - Voor zover mij bekend komt foutcode -2031 alleen op Android-toestellen voor. Kun je aangeven wat voor problemen/foutcodes je precies te zien krijgt?

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Aanvankelijk kreeg ik de melding 'Niet beschikbaar. Deze video kan  niet worden afgespeeld (-2031)' af en toe. Maar nu krijg ik de melding vrijwel meteen. Ik heb al dagenlang alleen Ziggo go tv gekeken op de smartphone, want die foutmelding krijg ik alleen op het tablet. Een gewone tv heb ik niet.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3338Likes

Dus als ik het goed begrijp, krijg je direct bij het opstarten de foutmelding te zien. Wat doe je dan om de boel weer draaiende te krijgen? Is het voldoende om de app helemaal af te sluiten? Of dien je deze ook opnieuw te installeren? Of werkt het nu helemaal niet meer? 

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Meestal is het zo dat het beeld na een paar minuten wegvalt en dan krijg ik de melding Niet beschikbaar. Ik sluit de Ziggo Go app dan af en ga er meteen weer naar toe en dan begint het weer opnieuw met de foutmelding na een paar minuten. Soms duurt het ook wel eens wat langer, maar meestal komt de foutmelding snel. Opnieuw installeren heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Ik heb het tablet zelfs ook naar de fabrieksinstellingen teruggebracht, maar hielp ook niet.

Techmitch

Level 6
  • 129Posts
  • 3Oplossingen
  • 565Likes

Ik hoor steeds vaker dat de 2031 fout-code weer terug is! Zijn we hierin weer bezig met een onderzoek? Zo ja, Is het handig om gegevens door te spelen over deze foutcode? 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

@Techmitch 

de gegevens over 2031 fout-code mag je in dit topic delen

 

merk type apparaat

versie Ios of Android

versie ziggo go 

is het zowel via wifi als 4g 5g?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Ridmar, @Techmitch en anderen,

 

We hebben inderdaad meer meldingen gekregen van foutcode -2031. Daar werken we op dit moment hard aan en verwachten dit opgelost te hebben in de eerstvolgende GO-update. Hiervoor heb ik helaas nog geen datum, we moeten nog even afwachten. Zodra er meer bekend is, laat ik dat uiteraard weten! 

 

Een tijdelijke oplossing is om even uit- en in te loggen als je blijft hangen op de foutcode.

 

Een uitzondering op deze oplossing is de Samsung Galaxy Tab A. Hier lijkt op de achtergrond wat anders aan de hand te zijn. Dat hebben we in onderzoek en hopelijk spoedig op te lossen.

Ridmar
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat in- en uitloggen helpt vaak wel even, maar dan begint hetzelfde weer. Ik krijg nu al maandenlang  om de haverklap storing op mijn tablet Lenovo P10 bij de app Ziggo Go. Steeds de melding: Niet beschikbaar, video kan niet worden afgespeeld. Wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost? Op mijn smartphone Samsung M21 werkt het wel goed,, maar een gewone tv heb ik niet, dus ik zie alles noodgedwongen op mijn smartphone. Wordt het nu eindelijk eens opgelost? Ik betaal wel elke maand €58,95. I

 

Uitgelicht topic