1
Vraag
2
Reageer en help mee
Siem2019

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ziggo Go films kijken lukt niet meer

Sinds 3 dagen kan ik via de ziggo go app op zowel mijn telefoon als tablet geen films en series meer kijken. De app geeft aan 'kies het juiste abonnement'. Maar ik heb een abonnement.

Ik heb gisteren gebeld met ziggo en zij gaven aan dat er een landelijke storing is? Ik kan dit nergens terug vinden en 3 dagen is nu ook best al lang. Kan iemand mij helpen? Bedankt!

35 Reacties 35
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op dit forum wordt de storing al dagen gemeld en ook dat Ziggo ermee aan het werk is om dit op te lossen.

De synchronisatie tussen Mijn Ziggo en de Ziggo Go app gaat niet goed.

lcn

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Bert Bedankt voor je snelle reaktie. Ik wacht met spanning.

Siem2019
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt Bert voor je reactie. Jammer dat ziggo dit niet op hun website vermeld. En het is een wel een erg lange storing 😞

TMRodi

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Helaas hetzelfde probleem hier. Kon voorheen nog prima alles via Ziggo Go bekijken. Nu de melding "Je hebt een abbonement nodig om dit te kijken" terwijl ik hier nu juist een abbonement voor heb. Graag snel een oplossing.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik begrijp dat de groep die dit treft te klein is voor een algemene melding.

Henry2000

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook ik heb dit probleem helaas. Ik hoop op een snelle oplossing. 

Siem2019
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb net weer met Ziggo klantenservice gebeld, deze dame wist niet van het probleem - ze ging het navragen bij collega, deze wist ook niets. 

Zij kon verder niets voor me doen behalve dat ik het moest blijven melden in de ziggo community..... dan zou het hopelijk worden opgepikt... 

Heel bijzonder dit 😞

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Uit een ander topic een reactie van Ziggo:

 


@Rikst  schreef:

Er speelt een synchronisatie issue, het lijk dat je account daar ook door getroffen wordt. Ik wil je vragen nog eenmalig je wachtwoord te wijzigen en dan minimaal 1 uur te wachten om weer in te loggen. Ik hoor graag of het dan wel werkt 🙂


Siem2019
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Helaas het werkt niet deze oplossing. Bedankt in ieder geval voor meedenken. Echt frustrend dit 😞

Henry2000

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is er niemand die een moderator kan tippen om dit topic goed op te pakken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Henry2000  schreef:

Is er niemand die een moderator kan tippen om dit topic goed op te pakken?


Het probleem is al opgepakt door Ziggo en er wordt gewerkt aan een oplossing.

Moderators kunnen alleen getipt worden bij calamiteiten en vrijwel volledige / volledige uitval van diensten.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi all,

Er spelen 2 issues met Ziggo GO welke hier nu met elkaar verward worden. 

Het ene issue is dat je niet meer kunt inloggen nadat je het wachtwoord aangepast hebt. Inloggen in Mijn Ziggo is geen probleem, alleen Ziggo GO lukt niet. Dit heeft te maken met een achterliggende server die niet goed synchroniseert. Deze server is er tussenuit gehaald. Om het nu weer te fixen is de vraag wanneer je jouw wachtwoord aangepast hebt. Is dit voor 16-02 om 11.00 geweest, dan mag je jouw wachtwoord opnieuw aanpassen en minimaal een uur wachten voordat je een nieuwe inlogpoging doet in Ziggo GO. 
Is het daarna niet opgelost, dan hoor ik het graag.



Het andere issue is dat je wel kunt inloggen, maar dat Ziggo GO niet alle content van jouw abonnement herkent en je dus niet overal toegang tot geeft. Dit resulteert dan in een "Neem een abonnement" melding. Het onderzoek hiernaar loopt nog steeds. Dezelfde content is wel gewoon beschikbaar via jouw mediabox. Het lijkt erop dat jullie last hebben van dit laatste issue en we zijn nog druk op zoek naar voorbeelden.

Willen jullie voor mij voorzien van de volgende informatie:

- Klantnummer: Niet invullen, maar gegevens in jouw profiel plaatsen, dan zoek ik dit erbij.
- Ziggo GO gebruikersnaam: Hiervoor geldt hetzelfde. Niet invullen, deze zoek ik erbij.
- Foutmelding: 
- Welke films/series heb je getest: 
- Welk lineaire kanaal hen je getest: 
- Werkt het wel op de mediabox: 

Alvast bedankt voor het invullen. 

Siem2019
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Beste Jiri bedankt voor je bericht.

- Klantnummer: heb ik in mijn profiel gezet
- Ziggo GO gebruikersnaam: zie profiel
- Foutmelding: "je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken"
- Welke films/series heb je getest: Station Eleven (zit middenin aflevering 4), Meet the parents, Brother Nature (concluderend, alles wat ik aanklik)
- Welk lineaire kanaal hen je getest: Via Ziggo Go (op zowel mijn telefoon als tablet) via zowel wifi als 4G
- Werkt het wel op de mediabox: Ik kijk geen ziggo via de televisie dus dat weet ik niet

 

Bedankt alvast!

Henry2000

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

Profiel ingevuld!

Foutmelding: Vorige week stond er nog iets als “neem een abonnement”, die is weg op de iPhone,nu zie ik alles als bijna gewoon, er komt gewoon nergens een afspeelknop tevoorschijn…🤪 Op de laptop Met Google browser zie ik wel de melding “je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken”.

Welke films/series: Nog geen gevonden die werkt, maar zeker geprobeerd handmaidstail, evil, the good wife. Films doen het allemaal niet.

Lineair kanaal: werkt gewoon

mediabox: werkt gewoon

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jullie voorbeelden, @Siem2019 en @Henry2000 
Ik heb deze doorgezet voor verder onderzoek. Zodra wij hierover meer informatie hebben, kan ik hierop terug.

 

TMRodi

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Klantnummer: Zie geen optie in mijn profiel om dit "prive" te vermelden...
- Ziggo GO gebruikersnaam: Zie geen optie in mijn profiel om dit "prive" te vermelden...
- Foutmelding: "Je hebt een abbonement nodig om dit te bekijken."
- Welke films/series heb je getest: Passengers | HD en in principe alle het ander aanbod.
- Welk lineaire kanaal hen je getest: Werkt, maar terugspoelen of doorspoelen doet raar. B.v. als er geen reclame afspeelt en ik wil doorspoelen krijg ik alsnog de melding dat ik niet tijdens een reclame kan doorspoelen.
- Werkt het wel op de mediabox: Ja op de Mediabox Next werkt het gewoon, ook zie ik volgens Ziggo Go dat ik nog steeds de Mediabox 2 heb met een ander serienummer.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TMRodi "Klantnummer: Zie geen optie in mijn profiel om dit "prive" te vermelden...
- Ziggo GO gebruikersnaam: Zie geen optie in mijn profiel om dit "prive" te vermelden..."

 

Je kunt het kwijt achter de postcode en het huisnummer.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

 @TMRodi Bedankt voor de informatie! Zoals @Bert al aangeeft kun je de overige informatie plaatsen achter je postcode en huisnummer. Dan zet ik het door. 

TMRodi

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ok dankjewel Lotte. Ik ga dit straks doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic