Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dave- wrote:
Probeer de app eerst cache leegmaken, dan verwijderen vanuit de Playstore of Appstore.
Telefoon even met CCleaner schoonmaken.
Herstart de telefoon en installeer de Ziggo Go app opnieuw en probeer het dan nog eens.
Ronihd wrote:
dre111
Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
dre111 wrote:Ronihd wrote:2 x een telefoon, 2 x een tablet.. Echter alleen op het Android tablet geprobeerd te downloaden en dat ging du mis. De andere apparaten (nog) niet gebruikt om te downloaden.
dre111
Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
Ronihd wrote:dre111 wrote:Je kan/mag maar op 3 apparaten ingelogd zijn ,haal eens 1 er uit of 2 en probeer het dan nog eens , reboot ook dan alle 4 de apparaten.Ronihd wrote:2 x een telefoon, 2 x een tablet.. Echter alleen op het Android tablet geprobeerd te downloaden en dat ging du mis. De andere apparaten (nog) niet gebruikt om te downloaden.
dre111
Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
Dat je ze nog niet gebruikt hebt maakt denk ik niks uit het gaat om het aantal apparaten die bij Ziggo geregistreerd zijn.
dre111 wrote:
Dank voor je reactie.
Aangemeld is hetzelfde als app geinstalleerd en gebruiker/wachtwoord ingevuld?
Ze worden niet alle 4 op hetzelfde moment gebruikt.
Voor download van serie/film registratie is alleen dat ene Android tablet geregistreerd.
In ieder geval even je suggestie geprobeerd, maar helaas,nog steeds dezelfde foutmelding.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.