Vraag
Reacties
Aankondigingen
dre111
Level 8

Ziggo Go : downloads mislukken => max. downloads bereikt!

Hi,

Ik probeer de serie Stella Blomkvist te downloaden (android app, Samsung tablet) maar na veel pogingen heb ik nu 3 van de 6 afleveringen kunnen download.
Meestl krijg ik de melding dat er iets is misgegaan, geen verbinding, probeer het later nog eens. Maar nu krijg ik de melding dat ik mijn maximaal aantal downloads heb bereikt.
Dat kan natuurlijk niet na 3 afleveringen.
Maar als Ziggo alle mislukte pogingen meetelt, dan zou dat best wel eens kunnen....

Hoe op te lossen? Iemand een idee? Ziggo?

Groeten,
Dre
0 Kudos
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey dre111 .
Dat gaat verre van soepel! Deze melding kan naar voren komen wanneer er geen ruimte meer is om nieuwe titels te downloaden. Weet je zeker dar je ruimte genoeg op je tablet hebt?
KBX458
Oud Community-lid
In applicatiebeheer kun je zien hoeveel van e.e.a. en waardoor in beslag wordt genomen.
Je cache opschonen zou soelaas kunnen bieden.
0 Kudos
dre111
Level 8
Topicstarter
KBX458 Lycke Ziggo dank voor jullie suggesties.
Ik heb de cache leeggemaakt, opslag flash geheugen heeft nog zo'n 45GB vrij. Maar helpt niet helaas.

Ik heb het vermoeden dat alle mislukte pogingen meegeteld worden bij het aantal download.
Mag tot wel meer dan 3 downloads hebben?

Ggroeten,
Dre





0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid
Naar mijn weten wel. Maar hoe en wat precies weet ik niet.
Mogelijk dat iemand anders je dat kan vertellen.
0 Kudos
dre111
Level 8
Topicstarter
Lycke Ziggo enig idee?
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Probeer de app eerst cache leegmaken, dan verwijderen vanuit de Playstore of Appstore.

Telefoon even met CCleaner schoonmaken.
Herstart de telefoon en installeer de Ziggo Go app opnieuw en probeer het dan nog eens.
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
dre111

Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
dre111
Level 8
Topicstarter
Dave- wrote:
Probeer de app eerst cache leegmaken, dan verwijderen vanuit de Playstore of Appstore.

Telefoon even met CCleaner schoonmaken.
Herstart de telefoon en installeer de Ziggo Go app opnieuw en probeer het dan nog eens.


Cache had ik al leeggemaakt, dat hielp niet.

De andere stappen heb ik nog niet gedaan. Dan zal ik zeker opnieuw moeten starten met downloaden. Dat wilde ik nu nog even niet doen.
0 Kudos
dre111
Level 8
Topicstarter
Ronihd wrote:
dre111

Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?

2 x een telefoon, 2 x een tablet.. Echter alleen op het Android tablet geprobeerd te downloaden en dat ging du mis. De andere apparaten (nog) niet gebruikt om te downloaden.
0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
dre111 wrote:

Ronihd wrote:
dre111


Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
2 x een telefoon, 2 x een tablet.. Echter alleen op het Android tablet geprobeerd te downloaden en dat ging du mis. De andere apparaten (nog) niet gebruikt om te downloaden.


Je kan/mag maar op 3 apparaten ingelogd zijn ,haal eens 1 er uit of 2 en probeer het dan nog eens , reboot ook dan alle 4 de apparaten.
Dat je ze nog niet gebruikt hebt maakt denk ik niks uit het gaat om het aantal apparaten die bij Ziggo geregistreerd zijn.
0 Kudos
dre111
Level 8
Topicstarter
Ronihd wrote:

dre111 wrote:

Ronihd wrote:
dre111



Met hoeveel apparaten ben je aangemeld ?
2 x een telefoon, 2 x een tablet.. Echter alleen op het Android tablet geprobeerd te downloaden en dat ging du mis. De andere apparaten (nog) niet gebruikt om te downloaden.
Je kan/mag maar op 3 apparaten ingelogd zijn ,haal eens 1 er uit of 2 en probeer het dan nog eens , reboot ook dan alle 4 de apparaten.
Dat je ze nog niet gebruikt hebt maakt denk ik niks uit het gaat om het aantal apparaten die bij Ziggo geregistreerd zijn.


Dank voor je reactie.
Aangemeld is hetzelfde als app geinstalleerd en gebruiker/wachtwoord ingevuld?
Ze worden niet alle 4 op hetzelfde moment gebruikt.
Voor download van serie/film registratie is alleen dat ene Android tablet geregistreerd.

In ieder geval even je suggestie geprobeerd, maar helaas,nog steeds dezelfde foutmelding.
0 Kudos
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.
dre111 wrote:


Dank voor je reactie.
Aangemeld is hetzelfde als app geinstalleerd en gebruiker/wachtwoord ingevuld?
Ze worden niet alle 4 op hetzelfde moment gebruikt.
Voor download van serie/film registratie is alleen dat ene Android tablet geregistreerd.

In ieder geval even je suggestie geprobeerd, maar helaas,nog steeds dezelfde foutmelding.


mhmhm dan weet ik het ook even niet, zal er nog even over nadenken 😉
0 Kudos