Ziggo Go doet het niet en Ziggo kan niet helpen

Sind mijn contractwijziging werk ziggo go niet meer. Helaas kan ziggo mij niet helpen. Ik zie hetzelfde probleem vaker in de community, maar geen oplossing. Ik betaal hiervoor, dan mag ik toch verwachten dat dit werkt. Men heeft het constant weer over wachtwoord wijzigen etc. Lijkt mij dat dat wel een keer klaar is. Melding is “service niet beschikbaar …..”

PierK
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
26 Reacties 26

Is het enkel de app, heb je ook een andere mediabox werkt die wel? 

RoWi.
Expert
Expert
  • 4613Reacties
  • 196Oplossingen
  • 1126Likes

Alleen de app werkt niet. Op geen enkel apparaat.

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey @PierK , welkom op de Community!

Wat ontzettend teleurstellend dat je toegang tot Ziggo GO niet meer werkt sinds je contract is gewijzigd. Je wilt natuurlijk gewoon online tv kunnen kijken en ik help je dan ook graag om dit te fiksen. 

Als je in Mijn Ziggo bent ingelogd en je gaat bovenin naar Producten en dan naar het tabblad TV. Staat daar dan je juiste abonnement nu verwerkt? 😮

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1702Reacties
  • 217Oplossingen
  • 292Likes

Overzicht oogt vreemd. Bovenaan staat dat ik TV Complete Next heb. Ik heb gevraagd naar TV Start Next.

Vervolgens staan er twee blokken. In het eerste blok "mijn televisie” staat "naam: Kabel TV” in het tweede blok staat "naam: TV Standard”

Kun je hier wat mee?

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

TV Start  met Next kan niet en ook  TV Complete met Next wordt niet meer aangeboden.

Steefb
Expert
Expert
  • 7716Reacties
  • 1341Oplossingen
  • 2147Likes

@Steefb; ik begrijp jou niet. Als ik het abonnement wil wijzigen kan ik hier uit kiezen. Betreft een zakelijk abonnement. Zou dat verschil maken?

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Marije Ziggo Kun je mijn probleem nog verder oppakken of blijft het hierbij?

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @PierK 
Je maakt op dit moment gebruik van: Zakelijk Internet Max, Bellen en TV Complete Next. Bij de zakelijke abonnementen zijn inderdaad andere mogelijkheden wat betreft de Mediabox Next. Ik zie dat er eerder sprake was van een bepaalde activatieregel die vertraagd was in ons systeem. Hierdoor kon je één van de volgende foutmeldingen te zien krijgen: Service niet beschikbaar of inloggen mislukt. Bovenstaande is nu niet meer aan de orde en ik ben heel benieuwd of je nu wel kunt inloggen in de Ziggo GO App en via ziggogo.tv? 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4216Reacties
  • 849Oplossingen
  • 1125Likes

Ik krijg nu een andere melding, maar kan er nog niet in. Melding: 

"Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Cecilia Ziggo  

Ik krijg nu een andere melding, maar kan er nog niet in. Melding: 

"Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ziggo krijgt bovenstaande nog een vervolg? Leek de goede kant op te gaan…

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik krijg van iemand anders (zelfde soort topic) te horen "een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen”. Zou fijn zijn als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

PierK wrote:

Ik krijg van iemand anders (zelfde soort topic) te horen "een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen”. Zou fijn zijn als dat dan ook daadwerkelijk gebeurt.

De moderatoren die zich moet jou probleem hebben bezig gehouden zijn niet 24/7 online en draaien in wisseldiensten dus zullen niet altijd direct kunnen antwoorden.

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 6390Reacties
  • 219Oplossingen
  • 1676Likes

ik zie nu pas dat je twee topics heb gemaakt over het zelfde probleem https://community.ziggo.nl/abonnement-mijn-ziggo-153/ziggo-go-zelfde-probleem-70086?postid=724968#po...

graag vraag ik je om het bij een topic te houden zo houden we het community overzichtelijk

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3735Reacties
  • 252Oplossingen
  • 527Likes

Goedemorgen @PierK,

Ontzettend vervelend dat het al sinds november 2020 niet lukt om in te loggen op Ziggo Go! Om het op te lossen kan ik jouw Mijn Ziggo account resetten. 
Je dient daarna wel opnieuw een Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account aan te maken. Daarna moet het inloggen via Ziggo Go weer lukken. Laat onder dit topic maar weten of je akkoord geeft
op het resetten van je account. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 414Oplossingen
  • 1022Likes

@Paul Ziggo Graag!

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij deze @PierK! Je Mijn Ziggo account is verwijderd. We horen graag van je of het wel weer lukt zodra je een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 262Oplossingen
  • 527Likes

@Mariska Ziggo werkt nog steeds niet. Ik krijg nu (weer) de melding "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.”

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@PierK Kun je ten behoeve van het onderzoek de Mijn Ziggo gebruikersnaam eens wijzigen naar een gebruikersnaam die geen speciale tekens (@) bevat en daarna nog 
eens opnieuw inloggen in Mijn Ziggo en Ziggo Go? 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 414Oplossingen
  • 1022Likes

@Paul Ziggo Volgens mij is dat niet mogelijk, omdat de gebruikersnaam een emailadres moet zijn.

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@PierK Dat is alleen het geval als Mijn Ziggo met Mijn Vodafone gekoppeld wordt. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 414Oplossingen
  • 1022Likes

Ze zijn niet gekoppeld, toch lukt dit niet. Systeem geeft aan: 

"Vul een geldig e-mailadres in"

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey @PierK.

Wat een gedoe zeg 😞 Ik heb verdere actie ondernomen en ervoor gezorgd dat het probleem wordt voorgelegd aan onze IT afdeling. Als er meer info is dan laten we dit zo snel mogelijk weten.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 262Oplossingen
  • 527Likes

Ronihd wrote:
PierK wrote:

De moderatoren die zich moet jou probleem hebben bezig gehouden zijn niet 24/7 online en draaien in wisseldiensten dus zullen niet altijd direct kunnen antwoorden.

Nou, ik wordt gewoon niet geholpen hoor. Al heel lang niet. Telkens dezelfde vragen, dezelfde ‘oplossingen’ leidt allemaal tot niets. Wat slecht! Nu wil ik ESPN aan mijn pakket toevoegen, lukt ook niet. Ondersteuning door ziggo is gewoon dramatisch slecht durf ik inmiddels te stellen.

PierK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ongeveer een gelijk probleem. Ziggo Go heeft altijd gewerkt.  Ik kan een paar dagen niet meer in de Ziggo GO app. Niet op mijn Iphone (laatste IOS), niet op mijn computer (Edge chromium).

De tip om je gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen lossen niks op.

Ik blijf de melding krijgen Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw. Ik heb zelf het gevoel dat er een account reset of iets moet plaats vinden… maar ik ken het systeem niet.

De heldesk… nou die helpt niet echt, die kan niets voor me doen. Het is een bekend probleem en ik moet maar kijken op het forum. Ze willen niet eens een call nummer van de storing afgeven. Lijkt me toch normaal dat dit gelogt wordt en dat je als gebruiker geinformeerd wordt over de voortgang en als het opgelost is. 

Mag duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice

iemand nog tips ?

Update:

Laat maar zitten. Nadat ik het wachtwoord veranderd heb, heb ik dit opgeslagen in een digitale kluis en gecontroleerd dat ik in mijn ziggo kon inloggen met dat nieuwe wachtwoord. Ik kon inloggen op mijn ziggo. Hierna liep ik vast in ziggo go en bleef foutmeldingen krijgen.

Terug opnieuw inloggen in mijn ziggo….. en ineens werkte het nieuwe wachtwoord niet meer… raar want ik heb daar eerder wel mee ingelgd uit dezelfde digitale kluis. Account geblokkeerd… passwoord reset via wachtwoord vergeten…. en ineens werkt alles weer…. 

Barry13
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@PierK  Jammer dat je het gevoel krijgt dat je niet geholpen wordt. Want achter de schermen wordt er wel degelijk actie op ondernomen. Ik zie dat mijn collega @Mariska Ziggo de melding al eerder doorgestuurd heeft
naar mijn collega's van IT zodat het probleem met het Ziggo Go account opgelost wordt. Het is helaas nog even afwachten. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5297Reacties
  • 414Oplossingen
  • 1022Likes

Uitgelicht topic