Ik heb ongeveer een gelijk probleem. Ziggo Go heeft altijd gewerkt. Ik kan een paar dagen niet meer in de Ziggo GO app. Niet op mijn Iphone (laatste IOS), niet op mijn computer (Edge chromium).
De tip om je gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen lossen niks op.
Ik blijf de melding krijgen Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw. Ik heb zelf het gevoel dat er een account reset of iets moet plaats vindenโฆ maar ik ken het systeem niet.
De heldeskโฆ nou die helpt niet echt, die kan niets voor me doen. Het is een bekend probleem en ik moet maar kijken op het forum. Ze willen niet eens een call nummer van de storing afgeven. Lijkt me toch normaal dat dit gelogt wordt en dat je als gebruiker geinformeerd wordt over de voortgang en als het opgelost is.
Mag duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben hoe dit wordt opgepakt door de klantenservice
iemand nog tips ?
Update:
Laat maar zitten. Nadat ik het wachtwoord veranderd heb, heb ik dit opgeslagen in een digitale kluis en gecontroleerd dat ik in mijn ziggo kon inloggen met dat nieuwe wachtwoord. Ik kon inloggen op mijn ziggo. Hierna liep ik vast in ziggo go en bleef foutmeldingen krijgen.
Terug opnieuw inloggen in mijn ziggoโฆ.. en ineens werkte het nieuwe wachtwoord niet meerโฆ raar want ik heb daar eerder wel mee ingelgd uit dezelfde digitale kluis. Account geblokkeerdโฆ passwoord reset via wachtwoord vergetenโฆ. en ineens werkt alles weerโฆ.